New posts

Transfervindue Transfervindue sommer 2021

• Thread starter Thread starter SteenA
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 388K
Status
Not open for further replies.
Transfervindue Transfervindue sommer 2021

AaB er tæt på forstærkning: Vil leje EM-spiller - Nordjyske​

https://nordjyske.dk › nyheder › sport › aab-er-taet-paa-f...

for 8 timer siden — Ifølge Nordjyskes oplysninger er Mustapha Bundu også et emne i AaB. Angiveligt er AGF også interesseret i at hente den hurtige kantspiller, der i øjeblikket ...

Jeg kan ikke læse mere, da det er en betalingsartikel.

Så vil jeg gerne bede om at folk kalder Grønbæk for Grønbæk og ikke Erlykke som enkelte har for vane.
Det er også Grønbæk klubben kalder ham.

Og Grønbæk der står bag på hans trøje, hvilket han formentligt helt selv har valgt.

At kalde ham for Erlykke svarer lidt til at kalde Tingager for Beyer eller Poulsen for Søberg eller Munksgaard for Nielsen eller Hausner for Lund

Jeg havde ellers en forhåbning om vi kunne hente Sousa men nu har der været meldt interesse fra både Fck og nu Bif.
Vejle har meldt ud at kontantprisen er kr 15 mio men kunne være interesseret i bytte med Corlu.

Æv - vi kunne godt trænge til en som kan noget på egen hånd og i sidste sæson lavede 10 mål og 7 assist i superligaen.

Det kunne ligne os alt for godt at hente Bundu når vi vil spille 3-5-2
Vi spillede jo 3-4-3 mod OB, og har kun spillet 3-5-2 mod FCK.

Og David vil vist veksle mellem 3-4-3 og 3-5-2, og det forlyder at Jon bliver til vinter. Så hvis resten af efteråret bruges på at veksle mellem de to måder at spille på, så er der lidt mening i det.

Og så tror jeg ikke man skal underkende muligheden for at spille med Kurminowski+Bundu når/hvis PM snart skal sælges. Det ville være en 3-5-2 med masser af fart i offensiven. Kurminowski som Uhre-rollen, og Bundu i Hedlund-rollen hvis man vil lave den sammenligning.

Det er mere det at vi jo også selv havde AK27 engang. Alle spillere med de initialer skal vist bare have det tilnavn. For vores egne spillere synes jeg fint man kan bruge kælenavne når vi ved hvem man snakker om, men det er da heller ikke fordi du ikke må kalde Jesper Lindstrøm for Jobbe, det er bare fordi det er lidt mærkeligt for mig personligt når det er “fjenden“ og nu kom emnet lige op :)

Lidt argurketid måske, men der er jo også over 30 timer til transfervinduet lukker…
Jeg har glemt hvem vores AK47 er :-)

Brøndby er da vores venskabsklub slår vi ikke dem efterhånden oftest?

De sidste 20 år har jeg mest set FCK som vores store blokering for at blive nr 1, og efter de har taget en hel håndfuld af vores bedste "hader" jeg dem 10-fold ift Bif. Synes alt for længe fck har støvsuget DK som Bayern. Fra 85 og 15 år frem var det Bif der støvsugede næsten alt i DK.

Og Grønbæk der står bag på hans trøje, hvilket han formentligt helt selv har valgt.

At kalde ham for Erlykke svarer lidt til at kalde Tingager for Beyer eller Poulsen for Søberg eller Munksgaard for Nielsen eller Hausner for Lund
Peter Hansen og Poul Pedersen lyder også lidt kedeligt for Peter Schmeichel og Lars Høgh.
Peter Boleslaw er lidt sjovere.

for 8 timer siden — Ifølge Nordjyskes oplysninger er Mustapha Bundu også et emne i AaB. Angiveligt er AGF også interesseret i at hente den hurtige kantspiller, der i øjeblikket ...
Så må jeg indrømme at jeg mister alt for ham. En ting var at han valgte Fck over os men hvis han vælger Aab over os, så må han have et problem med klubben eller træneren eller direktøren eller vaskepersonen eller.....

Er der virkeligt - som i VIRKELIGT - ingen rygter om tilgange til os?
Er det lige før vi skal spekulere i at det bliver stort - når der nærmest er radiotavshed? (Bundu rygtet giver jo sig selv).

Selv Randers ser ud til at lande en ny angriber fra Genk. Generelt virker det til de andre klubber er aktive, så jeg håber SIB overrasker.

Ps: Kan I ikke rykke navnelegene over i en off-topic tråd, så folk bedre kan overskue alle rygterne om transfers ;)

Vi spillede jo 3-4-3 mod OB, og har kun spillet 3-5-2 mod FCK.

Og David vil vist veksle mellem 3-4-3 og 3-5-2, og det forlyder at Jon bliver til vinter. Så hvis resten af efteråret bruges på at veksle mellem de to måder at spille på, så er der lidt mening i det.

Og så tror jeg ikke man skal underkende muligheden for at spille med Kurminowski+Bundu når/hvis PM snart skal sælges. Det ville være en 3-5-2 med masser af fart i offensiven. Kurminowski som Uhre-rollen, og Bundu i Hedlund-rollen hvis man vil lave den sammenligning.
Jeg så det som en 3-5-1-1 uden fløje. Det er vitterligt det eneste Bundu kan spille og han kan ikke spille fløj hvis vi spiller med Wing backs. Det var ihvertfald ikke 3-4-3.

Bundu rygtet er forresten i Tipsbladet men han er tilsyneladende ikke selv afklaret.

Han har forskellige muligheder, og jeg er i dialog med klubber fra forskellige lande. Der er også interesse fra Danmark, og jeg kan sige så meget, at jeg taler med mere end en dansk klub. Men det er ikke til at sige, om vi lander en aftale. Det kommer også an på, hvad Mustapha vil, og jeg tror ikke, at han er nået til nogen konklusion endnu, siger John Sivebæk.

Han havde stor succes i AGF - er det én af de klubber, I taler med?

- Jeg kommer ikke til at kommentere på konkrete klubber, men det er da naturligt, at der spekuleres i retning af AGF. Det kan næsten ikke være anderledes.

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back