Talentarbejdet i AGF
Camara synes jeg ikke er klar. Han laver mange fejl. Taktisk, teknisk og positionelt. Han er lidt a la Yaya Bojang fra OB. Det kræver en del mere arbejde. Jeg synes Adam Fuglsang er den bedste spiller på U19 holdet. Grantzau er også god, men nu hvor Jacob Andersen er tilbage, bliver det svært, men der er også god tid. Skriv lange kontrakter og lej dem ud for senior erfaring.Ja den kan jeg også godt gå med på!
Zander spillede også flot i går - kommer konstant over højresiden, og han er blevet bedre defensivt også.
Han er stadig meget ung bliver først 18 til sidst i november. Min vurdering er dog at selvom han har været på bænken nogle gange er han stadig langt fra faktisk at blive skiftet ind.
En spiller som Camara tænker jeg får debut før Zander.
Camara kan til tider se noget tung og langsom ud i bevægelserne, og han bliver stadig nogen gange fanget voldsomt ude af position som skaber farlige situationer.
Jeg synes hans spil ved jorden er ganske habilt hans fysik er der ingen på U19 niveau der matcher hvilket giver ham en åbenlys fordel.
Han er han har en god fart størrelsen til trods og så taber han nærmest ingen direkte dueller. Han skal bare blive ved med at udvikle sig på U19
Ja bedømt på to kampe er Hamza længere fremme.
Han spillede utrolig flot i går og skiller sig af med bolden med lethed.