New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 610
  • Views Views: Views 37K
Det der gør mig sur er tonen overfor de stemningsskabende, der generelt bare er så uforskammet og unuanceret at det gør helt ondt.
Jeg har faktisk flere gange citeret dine indlæg, uden at du nogensinde har svaret mig. Nu prøver jeg lige en sidste gang:
Hvori består det uforskammede?
Er det uforskammet, at mene, at folk der vælger at bryde loven og skaffe klubben bøder (og nu lukkede tribuner) på halsen, er nogle egoister?
Er det uforskammet at mene, at pyro ikke er risikoen værd?

Og så bare lige for en god ordens skyld: Jeg synes stemningsskaberne over en kam er møgfede. Det ville bare virkelig klæde dem IKKE at sætte eget behov for selviscenesættelse (eller hvad det nu er, der driver dem til lovbrud) over klubben.

Hvorfor stejler folk ud af det blå over, at vi frit kan vælge pladser på et udebaneafsnit? Det er vitterligt sådan samtlige udebanekampe de sidste mange årtier har fungeret ganske upåklageligt

Fair, hvis folk ikke kan lide SFA, men lige i dette tilfælde handler det vist mere om manden end om bolden
I det her tilfælde vil jeg nu mere mene der blev spillet en bold, som @Hansen ud af det blå mente var sparket bevidst efter ham. Og derefter valgte at gå efter manden (mig) i stedet for at forholde sig til emnet. Eller bare helt ignorere det.

I det her tilfælde vil jeg nu mere mene der blev spillet en bold, som @Hansen ud af det blå mente var sparket bevidst efter ham. Og derefter valgte at gå efter manden (mig) i stedet for at forholde sig til emnet. Eller bare helt ignorere det.

Goddaw mand økseskaft. Det var sgu da ikke mig der fik et udsolgt afsnit i Poznan og SFA der vil gøre som man altid gør til et problem.

Jeg har faktisk flere gange citeret dine indlæg, uden at du nogensinde har svaret mig. Nu prøver jeg lige en sidste gang:
Er det uforskammet, at mene, at folk der vælger at bryde loven og skaffe klubben bøder (og nu lukkede tribuner) på halsen, er nogle egoister?
Er det uforskammet at mene, at pyro ikke er risikoen værd?

Tonen. Den manglende evne til at ville se nogen som helst nuancer. De personlige fornærmelser og svinere imod navngivne, kendte ansigter på tribunen. Den konstante og udokumenterede insinuering af at nærmest alt “derovre” sker med højre arm strakt og hvidt pulver i næsen. Og at stemningsskaberne ikke har ret mange brikker at flytte med.

Skal jeg fortsætte?

Goddaw mand økseskaft. Det var sgu da ikke mig der fik et udsolgt afsnit i Poznan og SFA der vil gøre som man altid gør til et problem.
Det var da dig der ikke kunne forstå, når man ser debatten siden Viborg kampen, hvor der var flere ting der skabte lidt gnidninger, som ikke kunne se, at en anden tilgang til kommunikation kunne være en god ide.

Måden SFA har lagt det ud KAN for let tolkes forkert. De kunne f.eks have valgt at skrive det mere opfordrende, i stedet for det bliver lagt ud som en selvfølge, at det gør man bare. Måden man kommunikerer på har betydning for hvordan det modtages.

Lige over med økseskaftet. Det var dig der tog et generelt indlæg personligt og besluttede dig for at gå direkte efter manden.

Og nu gider jeg ikke bruge mere tid på denne sag. Jeg synes det er imponerende og fedt, at der blev udsolgt på en time og håber at alle mand får en kæmpe fest og et godt resultat. Godnat herfra.

Jeg er helt med på at det er et debatforum. Men indimellem er det altså helt i orden at hver lejr lige napper en dyb indånding, og så bliver enige om at være uenige. Det meget de samme debatter med samme personer og samme holdninger som går i ring.

Vi er i Champions League kvalifikationen for første gang nogensinde.. Lad os nu lige kigge og nyde osten i stedet for hullerne i den.

Kommunikation fra SFA er ikke til topkarakter, men sagt så bliver det jo nøjagtigt som det plejer til udebane kampe.

Og hvorfor er der ingen som diskuterer det vi alle sammen i virkeligheden søger svar på.. Hvem fanden skal vi møde i runde 3? 😁

Måden SFA har lagt det ud KAN for let tolkes forkert.

Ja hvis man absolut vil. Og det er der (for) mange herinde der har bevist om og om igen at de vil. Like the devil reads the bible.

Man kunne også vælge at tage ja-hatten på. Specielt når det nu på trods af tegnsætning, lix-niveau og mulige, akademiske meta-fortolkninger er hamrende tydeligt hvilket formål SFA udmeldingen tjener og hvilket budskab der er bag. At det modsatte sker er SÅ typisk for det her forum, og der har du min pointe fra A-Z.

Jeg har heller aldrig oplevet det var et problem til de udekampe jeg har været til (omend der udover pokalfinalerne også sjældent har været udsolgt). Der er dog andre herinde, der har oplevet at blive truet o.lign. fordi de ikke deltog nok i stemningen.

Men det er som sagt især måden at kommunikere på, som jeg synes er uheldig. Det er en tur for alle typer af fans - ikke et par fangrupperingers lukkede fest. Ligesom enhver anden udekamp.
Synes faktisk SFA gutterne, specielt under den nye capo, tager ok hensyn til os der ikke giver den 100% gas på tribunen. Bare man sørger for ikke lige at ville stå i eller tæt på de der skaber den kulisse vi alle nyder og holder af.
Det kunne være kommunikeret inden folk købte, men så er det heller ikke værre
:)

Lige over med økseskaftet. Det var dig der tog et generelt indlæg personligt og besluttede dig for at gå direkte efter manden.

Ja ja jeg er da ikke for fin til at undskylde for den boomer kommentar. Det var en reaktion i afmagt på igen, igen, igen at se den ret så boomeriske fokusering på det negative og på gnidningsfladerne i stedet for på det der kan forene os. Jeg fastholder at du overhovedet ikke havde behøvet have nogen som helst negativ reaktion på den udmelding. For det du skrev viste jo tydeligt, at du havde forstået hvorfor der blev meldt ud som der blev (og det netop IKKE var fordi SFA bare er pisse meget bedre end alle andre)

Personligt var det ingenlunde, jeg beklager gerne hvis det så sådan ud.

Latest posts

Back