Jeg kan faktisk ikke finde ud af, om du stadig er ironisk, når du kalder det genialt at have Dalsgaard i baghånden og forudseende at hente Knudsen inden Solbakken blev syg.
Men altså, bare lige for at slå det fast med syvtommersøm, så selv folk der med vilje læser mine posts binært for fanden da fatter det: Jeg forsøger såmænd bare at nuancere billedet lidt: Det eneste saliggørende er IKKE en ny 9'er! Både CV og JP har været ude at sige, at vi skal have fundet de mål på én eller anden måde (læs: andre spilmønstre, flere mål fra kanter, midtbane og hængende angribere) og at en ny 9'er naturligvis er én måde at gøre dét på, men at man ikke for AGF-penge kan købe sig til Paddys mål.
Mere generelt: NATURLIGVIS skal vi hente spillere, men jeg vil - som altid - hellere tøve en omgang og give talenterne chancen, fremfor at købe noget "tilgængeligt" (Max Power, Sigurd Haugen, Kurmanowski) og så se på det igen i næste vindue. Det sagt, så er lige præcis det her vindue er det bedst, hvis vi numerisk får lidt mere polstring i truppen, al den stund, at vi formodentlig får betragteligt flere kampe i den kommende sæson. Men heller ikke dét er helt ligetil: vi risikerer at stå med en alt for stor trup i foråret, måske allerede i efteråret, hvis vi ikke kommer i et ligaspil.
Det er altså noget mere komplekst end "køb, køb, køb" eller "bredere er bedre".
Godt jeg ikke er CV.