Altid dejligt at se FCK have det svært.
Jeg så en anden kamp, host Gooners host, men jeg har nok bare fået mig mentalt talt ind i, at vi skal håbe på alt, der optimerer vores top 6-muligheder, og så tage den derfra. Der er ingen grund til, at OB skal op og hente os, og presse os bagfra ift pladserne der.
Så jeg fik før sæsonen overtalt mig selv til at håbe på, at FCK og FCM ville stødsuge lidt fra vores konkurrenter. Men i runde 1 grinte jeg stadig af FCMs 3-3 mod oprykkeren.
Normalt håber jeg ikke toppen stikker af, da jeg jo vil have AGF med deroppe. Men det her er en speciel sæson. Første sæson efter Uwe, første med ny træner, hvor vi skal SPARE. Man kan ikke håbe på at gøre det bedre - med færre penge - end det man kom fra. Og vi har mistet en af vores bedste (Anderson), og alle profiler er jo blevet 1 år ældre.
Men der er selvfølgelig en del af mig, der altid bare hepper på X når andre hold mødes. For så tages der point ud - det ved vi. Ingen grund til FCK stikker af, og ingen grund til OB vinder mere. Men lige ift FCK synes man det er så oplagt de vinder mesterskabet alligevel - og de kan ikke lave en invincible længere, det sørgrede vi selv for

Så derfor håber jeg som udgangspunkt FCK slår hold vi kæmper om top 6 med. Det indrømmer jeg. Men jeg kan stadig ikke undgå at smile og synes det er sjovt - når FCK kommer bagud.
Jeg tænker X ville være perfekt i alle andre opgør denne runde også. As per usual.
Ingen grund til FCM stikker af, og ingen grund til SIF vinder (men hellere FCM end SIF)
Ingen grund til at hverken Fredericia eller Randers skal have 3 point.
Ingen grund til BIF stikker af, og ingen grund til SøE vinder. Mit top-håb for sæsonen, hvis alt går godt er en ydmyg kamp om pladserne under FCK/FCM.
Ingen grund til at hverken FCN eller Viborg skal have 3 point.