New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 520K
Han er lejet uden købsoption. FCK har mulighed for at kalde ham tilbage til vinter. Det er en relativt perspektivløs handel, og vi har næppe råd til at købe ham.
Præcis. Hvis vi kunne købe ham for 25 mio eller derunder, så var han interessant. Det har ikke været i spil. Der var skandinaviske klubber, der ville leje, og Bundesliga-klubber, der ville købe. Så totalt uden for rækkevidde medmindre vi ville gøre ham mere klar til førsteholdsbold i FCK

Hov… Jeg retter lige mig selv.. De henter IKKE Onougha men Amin Chiaka - stadig spændende for VB
Jeg synes stadig det kan blive lidt fugl eller fisk for dem, men det er klart at hvis de kan holde de nye erfarne spillere skadefri er der mulighed for et højt topniveau. Det kan meget vel også blive så tæt at de faktisk hiver sig i top-6, det er i hvert fald ikke et hold man bare kan parkere på en nedrykningsplads.

Jeg synes stadig det kan blive lidt fugl eller fisk for dem, men det er klart at hvis de kan holde de nye erfarne spillere skadefri er der mulighed for et højt topniveau. Det kan meget vel også blive så tæt at de faktisk hiver sig i top-6, det er i hvert fald ikke et hold man bare kan parkere på en nedrykningsplads.
Med Amin Chiakha, Wahid Faghir, Jelle Duin og ham Bismark Edjeodji (som så meget spændende ud imod OB), så skulle det overraske, hvis ikke de kunne få et eller andet til at fungere. Ham deres egen Christian Gammelgaard så også interessant ud. Så selvom Anders K Jakobsen, og Jonathan Amon nok ikke bryder igennem lydmuren, så er der så meget at skyde med, så det bliver en interessant sæson for Vejle. De ser mere spændende ud end vi selv gør i hvert fald, CV må godt stramme op.

Med Amin Chiakha, Wahid Faghir, Jelle Duin og ham Bismark Edjeodji (som så meget spændende ud imod OB), så skulle det overraske, hvis ikke de kunne få et eller andet til at fungere. Ham deres egen Christian Gammelgaard så også interessant ud. Så selvom Anders K Jakobsen, og Jonathan Amon nok ikke bryder igennem lydmuren, så er der så meget at skyde med, så det bliver en interessant sæson for Vejle. De ser mere spændende ud end vi selv gør i hvert fald, CV må godt stramme op.
Det er mere det at spillere som Hjulsager og Duelund har haft en del skader og Lasse Nielsen ville jo være en af de ældste selv i AGF. Der var dog snak om at Hjulsager havde nogle vilde løbekrav i Belgien, som Vejle ikke behøver tvinge ham ud i, og Duelund har jo efter eget udsagn været klar i et år, så det er ikke sikkert det er en stor risiko.

Ham Bismarck så interessant ud, men det vil vel heller ikke overraske hvis han er svingende, Faghir har ikke præsteret meget siden sidst han var i Vejle, Duin var kortvarigt genial i AGF og Chiakha er selvfølgelig talentfuld men mangler måske lidt. Helt klart nogle interessante perspektiver, men jeg ville nu ikke bytte trup og forventer også at CV adresserer et par svagheder her.

De nogle dygtige købmænd i VFF

Det er et spændende ejerskab, som virkelig finder dygtige spillere. Senest ham den franske kant

Hvad er prisen? Jeg synes han er meget middelmådig og jeg kan ikke se de har fået helt vildt meget ud af ham sportsligt, så hvis det er et stort salg er det flot.

Ja, det er da et dyrt køleskab :) Han er 23 og ikke nogen stor målscorer, eller det må være vel være det de hæfter sig ved. Det siger nok også bare noget om priserne, der skal altså ikke ret meget til for at lave et pænt stort salg.
Men er 6 mio. et stort salg i de her år? Hvis de alligevel ikke vil beholde ham, så er det jo fint at få lidt ind, men for de fleste klubber i ligaen skal spillere under 24 som får spilletid, vil helst ende med et noget større salg end 6 mio. Jeg er faktisk overrasket over, at han ikke indbringer mere, fordi han har nogle ret specielle kvaliteter - og nu også er startet sæsonen med gode stats. Men problemet er nok med ham, at han ikke rigtig udnytter sin ekstreme fysik godt nok.

Latest posts

Back