New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - Viborg, søndag d. 17.5. kl. 17.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 174
  • Views Views: Views 8K
Added to Calendar: 17-05-26

Hvem vandt mester skabet

• Total voters
    67
  • Poll closed .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - Viborg, søndag d. 17.5. kl. 17.00
Hvis det er tilfældet, hvordan i alverden har de fået billetter til kampen?
Virkelig godt spørgsmål… De var der i hvert fald IKKE for at fejre noget som helst.. Men der er jo altså nogen fra SFA med i det der også - SLO sagde til nogen af dem “I fucking venter til kampen er slut!”.. Men dem der gik forbi mig, talte altså ikke dansk.. Store tatoverede brød..

Virkelig godt spørgsmål… De var der i hvert fald IKKE for at fejre noget som helst.. Men der er jo altså nogen fra SFA med i det der også - SLO sagde til nogen af dem “I fucking venter til kampen er slut!”.. Men dem der gik forbi mig, talte altså ikke dansk.. Store tatoverede brød..
Jeg mangler ord. Ubeskriveligt stupidt midt i det største øjeblik for klubben i 40 år.

Tænker de er fra den der "venskabs" klub i Belgien?

Sad - øh stod på C7 og havde udsyn til alle pyro idioterne - det ødelagde lidt af den gode stemning at se hvordan de sætter sig selv i scene - de skød raketter og pyro efter vagterne, der efter bedste evne forsøgte at holde temperamentet nede. På min sektion var der et par stykker der blev sure fordi jeg råbte barnerøve efter pyromanerne. Så desværre er der nogen der synes det er uskyldigt; men jeg hørte også at nogle af de hardcore var østeuropæere. De smuttede ud gennem C f - væltede ud af en dør i hegnet, hvor der kun stod et par kvindelige vagter der ikke kunne stille noget op. Håber sgu AGF får fat i nogle af baneløberne og giver dem lange karantæner.
Men hej.... det skal ikke ødelægge at det var en kongedag at være på stadion - fantastisk hold vi støtter!
KSDH

Hold nu kæft altså! Sikke en dag!
Fanmarchen var magisk og super, superhyggelig. Fernebache til folk på altaner og i forhaver hele vejen ud.

Stemningen på stadion var... afslappet og nærmest kærlig, selvom jeg vil tro at Viborg har en anden opfattelse end at der var kærlighed på stadion i dag... Bidstrup fik dog kærligheden at føle! Tak spids, Emmery var vild fremad banen.

Jeg er desværre nødt til at komme med et surt opstød:
Vi sad på C7 og var helt med på den Tifo, stemningsskaberne har knoklet med. Det var en rigtig fin lille seddel de havde lagt ud på pladserne og jeg var helt med på, at give afkald på udsyn en kort stund.
Men: to gange? Det var sgu lidt irriterende og relativt arrogant, ikke lige at informere om forløbet. Hvis der er nogen herinde, der er med i tifogruppen: Tak for en jætteindsats. Næste gang, må I gerne lige give en programerklæring, hvis det er planen at vi skal stå med den tifo af to omgange. Det er IKKE fedt at stå under sådan en presenning, det er noget man tolererer. Og det er ikke en selvfølge, at man bare lige gider det, slet ikke to gange.

Og så de tarvelige papnakker, der ikke kunne finde ud af at opføre sig, men de er allerede blevet vendt herinde.

Resten af dagen var fuldstændig magisk, og det bliver dét jeg holder fokus på. 💙 :cool: 🍺

Skulle han ikke have det første mål?
Det kan jeg ikke huske, men jeg kan huske at han har flere udemærkede redninger, f.eks. en stor fodparade i 2. halvleg, og han spillede godt med fødderne, når den skulle spilles ud. Jeg sad i hvert fald ikke med hjertet oppe i halsen, som jeg nogle gange gør når det er JH der skal gøre det :D

Nedslag:
- AGF er nu officielt Danske Mestre
- Kongen Er Hviiiiie
- AGF spiller bare forrygende bold!
- AGFs fans er vanvittige!

Og så lige: Hvor er jeg træt af pyro - men min foragt for pyro er vand ved siden af baneløb - jeg blev rasende over de forpulede fjolser, og jeg fik også lavet mindre pæne gestikulationer overfor dem.. Som jeg har skrevet tidligere, talte en del af dem ikke dansk.. Og SLO var ovre og sige til et par gutter med hætte på at “I fucking venter til kampen er slut!”

De ikke-danske baneløbere forlod stadion meget hurtigt efter de var kommet retur.. Der var flere der gerne ville have forceret banden, og ødelagde både net og reklamebande bag målet - stor tak til vagtkorpset!
Jeg frygter at det bliver nødvendigt med massive sikkerhedsopbud til vores kampe på det nye stadion, og jeg gruer for den opførsel der begynder at komme ude på stadion blandt visse elementer..

Well.. Det var lige min svada - beklager meget..

Og nu vil jeg så sige “KOM SÅ DE HVIIIIIIE! Vi er mestrene!!!!” Stort tillykke til alle!

Latest posts

Back