Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - Viborg, søndag d. 17.5. kl. 17.00
Di Stefano
Experienced member
Er det ikke flere år siden de droppede afskedsseancer til sidste hjemmekamp? Det endte vel der, hvor det var meningen, at Bisseck efter sæsonen skulle have været vendt tilbage for at sige farvel, men det skete aldrig. Usikkerheden omkring de enkeltes kontraktforhold har vel været årsagen, men derfor kan man godt "genoptage" en god tradition. Er ret sikker på, at Paddy sørger for, at det er helt afklaret for hans vedkommende, og mon ikke også Dalsgaard vil have på det rene, om han vil sige ja tak til det tilbud, som CV har lagt på bordet.Jeg kunne godt unde Viborg deres første medaljer i historien, og jeg kan også godt tænke, at det vil være lige så fint at holde Brøndby ude af Europa som at tage nogen flere AGF-points, så på forhånd er et AGF-nederlag ikke nødvendigvis et ubetinget negativt scenarie.
Men det vigtigste bliver at slutte med en ordentlig fest, og den skal helst ikke punkteres af en flad præstation på banen.
Mest af alt håber jeg, at der bliver sagt ordentligt farvel til alle dem med kontraktudløb - i særdeleshed Mortensen, Beijmo, Dalsgaard og Kahl. Skulle de være her igen efter sommerferien, så kan de fint blive fejret én g