New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 857
  • Views Views: Views 49K
55.000 billetter bliver der solgt på søndag, lige nu tænker man sgu nok lidt på de 24.000 pladser på det nye stadion?!?
Folk der er interesseret i at drikke fadøl sammen med resten af Århus på en græsplæne når hele byen er i et overstadigt humør =/= folk der er interesseret i at se AGF tabe til Lyngby efter et sent straffespark på en regnvåd aften i slutningen af november

55.000 billetter bliver der solgt på søndag, lige nu tænker man sgu nok lidt på de 24.000 pladser på det nye stadion?!?

Der er indlysende rigtig mange medløbere som gerne vil være med til festen. Nogen vil fortsætte, mange vil forsvinde i det øjeblik hverdagen viser sit grimme ansigt. Lad os nu se om 2-3 år, før kan vi ikke rigtig sige noget om, hvor positiv dette mesterskab har været og det positive ved det nye stadion.

Der er indlysende rigtig mange medløbere som gerne vil være med til festen. Nogen vil fortsætte, mange vil forsvinde i det øjeblik hverdagen viser sit grimme ansigt. Lad os nu se om 2-3 år, før kan vi ikke rigtig sige noget om, hvor positiv dette mesterskab har været og det positive ved det nye stadion.
Der rigtig mange medløbere. Uden tvivl.
Men fra 24.000 til 55.000 er der er en sjat. Nogle af dem bliver sgu nok hængende...

Det er jeg slet ikke i tvivl om. Jeg tror en meget stor andel af "rigtige" fans er blevet det i medgangstider og holder så ved, når nedturen rammer.
FCK har et tilskuergennemsnit i år på 28.000, jeg tror der bliver mange kampe på det nye stadion, hvor man må hænge de røde lamper ud, det er lidt ærgerligt, jeg tror vi skal til at kigge på et nyt stadion, og vi kan lige så godt komme i gang med at kigge på det med det samme. :unsure:

Altså selvfølgelig vil mange Aarhusianere gerne være med til at fejre byens hold, når de nu efter 36-40 år endelig er værd at fejre.
Det betyder sq ikke nødvendigvis, hverken at de begynder at gå til alle kampe og chante kampsange eller bare er ligegyldige medløbere, der kun er interesserede lige nu.
Hvis jeg var i Aarhus, var jeg da også med.
Og nej, jeg kommer ikke på stadion ret tit.
Jeg “nøjes” med at følge med i radioen eller på indernettet når holdet spiller.

Og bliver fandme pissed hvis og når jeg bliver gradueret og devalueret som ikke rigtig nok og ikke helt berettiget af den grund.
Stop det da!

(Ok, jeg stopper nu)

Latest posts

Back