Bedre er FCN ikke nu her. Vi skal have point med hjem…
Jeg tror vi bliver rigtig glade for vores Solbakken.
Vi skal lave et mål i 2. halvleg.
Er der en profet tilstede?
Der er 3!!! Godt lavet, gutter!
Kampen: Hold da kæft - jeg havde lige skamrost Arnstad overfor knægten (som kun følger perifert med i fodbold), hvorefter han (Arnstad, ikke knægten) brænder et straffe!! Fucking hell altså!!
Jeg synes Bech (som jeg har været lidt efter for dårlige førsteberøringer og uhensigtsmæssige løb) var fuldstændig outstanding i dag. Beijmo var topklasse, Arnstad var topklasse - til trods for at brænde et straffe. Jeg synes også Paddy vandt flere dueller end sædvanligt OG lykkedes med at lægge bolden godt af.
AJ synes jeg ikke var så dårlig, som jeg ser nogle gøre ham til; han vandt nogle gode dueller og brød nogle bolde.
Men at brænde et straffe 20 minutter før tid, indkassere et mål 12 minutter før tid og være foran med 1-2 inden for 10 minutter af dét, på en bane hvor ingen i ligaen henter 3 point... det er altså topholdsadfærd på et helt nyt niveau.
Jeg tror ikke engang selv på det, truppen er for smal, men set på denne kamp alene, så har holdet mentalitet og kvalitet til at blive mestre. Der er kun tre problemer:
1. Truppens bredde - eller mangel på
2. FCK's form, når de er ude af Europa senest til februar
3. FCM's form, når de er ude af Europa senest til februar
Men lige nu, vil jeg bare nyde førstepladsen for tredje spillerunde i streg. Det er sgu en pæn udsigt heroppefra
Edit: Fløjt så den ulige liga af!!!