New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 108K
Den store underholdningstråd
Nogen har styr på det der GDPR men spørgsmålet er om andre ikke har;)

GDPR bliver brugt til mange undskyldninger (det er bare at se kontant omkring brugtvognsforhandleren autotorvet) - hold op mange klubber skulle dømmes, hvis de ikke måtte tale om spillernes skader.
Tag ikke fejl, jeg synes ikke det er dækket af GDPR at skrive hvorfor en spiller er ukampdygtig, men min mening er jo ligegyldig hvis en lov siger noget andet.

Jeg skrev det med GDPR som en lettere skjult reference til AGF 😀

Tag ikke fejl, jeg synes ikke det er dækket af GDPR at skrive hvorfor en spiller er ukampdygtig, men min mening er jo ligegyldig hvis en lov siger noget andet.

Jeg skrev det med GDPR som en lettere skjult reference til AGF 😀

Det gjorde jeg også :LOL:Jeg er nemlig enig med ⬇️
Jeg gætter på at vores spillere næsten aldrig bliver spurgt - men at de klubansatte bare fyrer nogle floskler af om GPDR alligevel.

Som du skriver, Lamine Yamal har nok givet samtykke - det har han fordi han er blevet spurgt.
Jeg gætter på at vores spillere næsten aldrig bliver spurgt - men at de klubansatte bare fyrer nogle floskler af om GPDR alligevel.

Jeg tvivler på mange spillere er så private, at de helst ikke vil afsløre, at de har en forvreden fod, eller hvad det nu kunne være.
Ja en forvredet fod eller som i Lamine Yamals tilfælde “ubehag i dillerværket” som vist er den direkte oversættelse af “discomfort in the pubic area”

Gad vide om han var 100% bevist om hvad han gav klubben lov til, da han frasagde sig GDPR reglernes fortrolighed omkring helbredsoplysninger? :oops:

Det var åbenbart en skade han fik til landsholdssamling, og FC Barcalona var ude med en del kritik fordi de bare gav man noget smertestillende og lod ham fortsætte.

- Hvordan er det egentligt de træner på det spanske landshold, når det kan gøre så ondt i dilleren, at man ikke kan spille en uge senere?

- Men på den andens side, så virker det jo for dem, så det skal man nok ikke stille spørgsmålstegn ved.

Back