New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 863
  • Views Views: Views 52K
Tror bare FCN er nat og dag om de spiller hjemme eller ude. Og egentligt også lidt fra kamp til kamp. Det er ligefør jeg hellere vil have at Poulsens stab studerer FCN-FCM end aftenens RFC-FCN. Først og fremmest dæmme op for det de kan rulle stærkt med på plastikdugen.

Men jo. En koordineret TingAir hammer efter hjørnespark, ja tak. Passende fejring af første gule kort i tre år.

Last edited:
Nu har jeg hørt næsten samtlige eksperter (Hebo, Jacobsen, Sørensen, KEP) sige, at vi ikke reelt er en del af guldkampen.

Alligevel skal spillerne forholde sig til det, DR laver voxpop med fans i aftes om det, og vi beskyldes af alle for allerede at synge CL-hymnen.

Det er sq lidt sjovt at overvære.
Haha. Jeg blev fanget i mine kæmpe tømmermænd af DR Sporten ude foran stadion inden kampen. Jeg gav bare journalisten alt han ville have. Mesterskab. CL. Det hele😂

Edit: og så har de ikke engang taget mig med. Jeg vil have mine licenskroner tilbage. De svin.

Last edited:
Haha. Jeg blev fanget i mine kæmpe tømmermænd af DR Sporten ude foran stadion inden kampen. Jeg gav bare journalisten alt han ville have. Mesterskab. CL. Det hele😂

Edit: og så har de ikke engang taget mig med. Jeg vil have mine licenskroner tilbage. De svin.
Spurgte han slet ikke efter resultatet?! Eller kunne han genkende dig fra AGF-forum, så han ikke en gang behøvede at spørge?

Med to kampe tilbage inden første udbetaling af tv-penge, ser det virkelig godt ud. Vi har pt. 8 point ned til FCN på 5. pladsen, så hvis de ikke vinder i Randers i aften er vi sikre på at være i top-4. Da Brøndby nu er 5 point efter og FCK-FCM spiller i 11. runde, vil "bare" tre point i de næste to kampe sikre os en top-2 placering halvvejs gennem grundspillet.
FCN fik ikke en gang point i aften, så bare 1 point vil sikre os minimum en 3. plads efter 11. runde. Og 3 point vil give os enten en 1. eller en 2. plads. Det vil give nogle mio. kroner (ift. en forventet plads mellem 4 og 6) ekstra til budgettet, som CV kan bruge i næste vindue. Formentlig en forskel på 3-5 mio. kr.

Nej. Han kunne nok godt fornemme hvad jeg hældte til🤪 Men det var nu ret loaded. De skulle bare have nogle agf fans til at sige “mesterskab” og “Champions League”.
Jeg blev også interviewet, men mine svar passede ikke ind i narrativet, om at alle fra Århus nu tror på mesterskab er så godt som hjemme.
Så mit bidrag, blev klippet ned til bare to ord

DR

Oh yes😉 Har bare set den fremført af flere, at de håbede de to af fc klubberne gjorde rent bord og der er jeg ikke😉
Måske de er gået lidt bort fra den mens resultaterne er blevet bedre og afstanden til bunden større.
Det er den forsimplede udgave kan man sige, men der er nogle hold hvor jeg nok vil mene at hvis det er den vi konkurrerer med har vi et stort problem. Det var måske ikke så mange fra starten af sæsonen hvis man tænkte på forårets resultater, men nu er spørgsmålet så hvordan vi vil have det hvis FCK og M fx møder BIF? Uafgjort er vel nok det oplagte svar som situationen er lige nu.

Står for egen regning, men tror Zorniger er ved at ødelægge OB med sin dybt usympatiske stil.
Tænk hvor meget medierne var efter Uwe til sidst - Zorniger er, i min verden, LANGT værre.
Jeg skrev for nogle uger siden, at det kunne blive “enten eller” med ham. En slags Menno van Dam.

Han deler vandende, men får virkelig folk med sig når det godt. Men knap så meget, når det godt lidt skævt

Vinder Randers ikke i morgen, er top 4 holdene ved at stikke af. Insisterer man på ikke at tage FCN med i budgetligningen, er det også de 4 rigeste klubber. Stadig en ung sæson men alligevel lidt tankevækkende især fordi vi er det eneste hold af de 4 som spillemæssigt har været godt kørende. De andre har i høj grad levet på høj individuel kvalitet altså budget.
Ja, jeg ved også godt, vi har rigtig gode spillere som heller ikke er billige i lønbudgettet og for nogen i transfers.

Back