Hop gerne ind og giv en stemme med - og evt. en kommentar.
Jeg vil gerne promovere lørdagskampe lidt mere.
Fredag aften har mange svært ved at nå med (udebane især)
Søndag aften kan nogle have svært ved at nå hjem i god tid til job. (udebane især)
Lørdag har folk fri hele dagen - som udgangspunkt ift normale arbejdsuger.
Jeg ville elske at se AGF vs BIF kl 18 en lørdag aften frem for søndag kl 18.
Meeen jeg bor jo også i Aabenraa, så har næsten 2 timer hjem fra Vejlby. Det er lidt sent når kampen først slutter kl 20. Vi kører - og tager afsted, men jeg beder lidt ekstra for sejr hver gang - da det fandme er nederen at køre hjem søndag sent - med job dagen efter - og skulle i seng nærmest lige når man kommer hjem.
Vi har alle forskellige liv/situationer, I know.
Ville elske lidt besyv.
Jeg kan konstatere at kommentatorer, og aktører/spillere var overraskede over kulissen i Herning er til aften med Tifoer og fans der mødte tidligt op og sang igennem inden opvarmning mm... Så vil gerne "forklare", hvordan det kunne være muligt hver weekend - hvis man ville... og ikke bare når europæsik rykker rundt på tingene.... Men folk har haft bedre tid til at ankomme, og skal ikke tidligt hjem i seng - og giver den gas. Det klæder ligaen med sådanne kampe - uden de normale "store klubber".