New posts

Tråden om engelsk fodbold

• Thread starter Thread starter swharders
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 273
  • Views Views: Views 18K
Doncaster har da vundet Sheffield & Hallamshire County Cup flere gange.

Jeg elsker når nogle af de gamle traditionsklubber dukker op og vinder noget og ærgrede mig et par sæsoner efter over at Shearer ikke også lige førte Newcastle til et mesterskab. Jeg har vist nævnt det før, men når jeg tænker på hvor lang tid siden det er AGF har vundet kommer jeg også til at tænke på en Blackburn-fan der havde et udklædt skelet med i '95, med et skilt hvor der stod at det var en der havde ventet i 81 år :)

Nu har Man City så vundet nok i denne omgang, så Forest måtte gerne have lige have slået dem ud i FA Cup-semifinalen. Men så må Palace til gengæld tage deres første titel, det er også stort for en klub der ellers har mange sæsoner i den bedste række.

En bil er kørt ind i menneskemængder under fejring af Liverpool’s mesterskab. Der findes video af det på X, og det ser bevidst ud. Det kan selvfølgelig være der er tale om en der har fået et anfald.

Jeg vælger ikke at linke til video af det.

Det ser sgu lidt underligt ud. Først kører han lidt stærkt, så sænker han farten, hvorpå han så gasser op og kører ind i endnu flere mennesker, med forholdsvis lav hastighed, og vælger så bare at stoppe.

Er det en terrorist så er det sgu underligt kørt.

Det ser sgu lidt underligt ud. Først kører han lidt stærkt, så sænker han farten, hvorpå han så gasser op og kører ind i endnu flere mennesker, med forholdsvis lav hastighed, og vælger så bare at stoppe.

Er det en terrorist så er det sgu underligt kørt.
Jeg har selvfølgelig ikke prøvet selv, men jeg tænker godt at der kan være blokeret pga, mennesker, altså der hvor farten sænkes. Da der så bliver nogenlunde frit igen så gasses der op.

På Campo skriver de at det åbenbart er en 53 årig hvid mand.
Enten er han fuld, sindsforvirret eller Evertonfan og skingrende sindssyg.
Uanset, så er han arresteret.
Ja det er problemet med alt det mediedækning, det skaber Copy Cats, jeg vælger at tro at det er russerne der ikke kan li Liverpool fans. Lige nu kommer alle dårligdomme enten fra russerne, eller fra Donald Trump.

Arsenal til 4-0 mod Leeds. Sjældent har jeg set et kludre-mål som dette. Arsenal spiller har en albue på, som er nærmest 1:1 med MEM mod OB. På nær at der her er tale om en angribende spiller. VAR check. Målet står.

Angribende holds spiller - men ikke ham der scorede - og fra tæt afstand, og uden han kunne regne ud den kom der (som du siger var der komplet klumpspil da der var en nedfaldsbold efter hjørne, hvor hele feltet var fyldt af spillere, hvilket gør det mindre kriminelt).

Jeg fokuserer nok mere på debut til 15-årige Dowman (og fuck dig Gary Neville, der kritiserede at han faldt da han fremtvang et straffe). Fokuserer på debut til Mosquera som er en SINDSSYG signing til 13 mio euro... (av Valencia-fans). Fokuserer på Gykoeres der nappede 2 mål, og det ene var præcis sådan et, som mange har haft travlt med at sige han ikke kunne score i PL, hvor han modtager den i venstre side, og trækker gennem/forbi to mand i forsvaret og sætter den ind selv. Fokuserer på at Arsenal slutter kampen af med 3 engelske akademispillere i Dowman, Skelly og Nwaneri (tales der sgu ikke meget om "derude"). Og Liverpool stillede uden en eneste englænder - 0 kommentarer "derude".

Eze præsenteret kort før kickoff, hvor han kommer ind og vinker. Jamen hvilken historie :D
Eze ringede personligt til Arteta inden Tottenham-handlen ville gå igennem (han havde noget forhåndsaftale med Arsenal tidligt, men Arsenal gik videre til andre), og Arteta tog til et bestyrelsesmøde efter Havertz blev skadet, og overtalte bestyrelsen til at gå med Eze.

Av Tottenham :D Når spillere er på vej dertil, så ringer spillerne til andre klubber for liiiige at høre, om der er en chance tilbage - inden de accepterer Tottenham :D

Fantastisk at se Amorin fodbold for tiden😛

Hvornår ryger han? Før næste landskamp pause? Han er på 9 sejr ud af 40 nu.
Tja. Det er jo ikke ham der er det eneste problem. Klopp eller Guardiola ville også ligne Serie-trænere.
Hvis de nu kan overtale Pochettino eller Xavi eller en tredje træner skal de til at købe nye spillere igen igen igen. Kontinuerlig dårlig ledelse er ødelæggende.

Latest posts

Back