New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 108K

Hmm. Det er korrekt, at det kan tolkes som værende imod lovgivningen under "kommunikationsudformning, " men MM kan godt være lidt en hystade, synes jeg.

Måske @Holmertz kan hjælpe med tolkning?

Så stor en historie er det heller ikke imø. Ethvert barn kan jo købe en grim gul trøje med det skrammel på maven.🤷🏼‍♂️

Det er ikke noget, der kan få mit pis i kog. Særligt når man sammenligner med alle de andre problemer i Brøndby.

Hmm. Det er korrekt, at det kan tolkes som værende imod lovgivningen under "kommunikationsudformning, " men MM kan godt være lidt en hystade, synes jeg.

Så stor en historie er det heller ikke imø. Ethvert barn kan jo købe en grim gul trøje med det skrammel på maven.🤷🏼‍♂️

Det er ikke noget, der kan få mit pis i kog. Særligt når man sammenligner med alle de andre problemer i Brøndby.
Beklager - ved meget, meget lidt om markedsføringsret, så det vil jeg nødigt kloge mig på.

Men en passende straf kunne vel være at brænde de der grimme trøjer...

Børnetrøjerne har ikke Betting eller øl reklamer på

😂😂

Men de lyver jo også! Skal vi tro på at samtlige børns forældre har købt de helt nye trøjer, og så havde de alle sammen tilfældigvis taget dem på?
Tja, det virker dog som et af de tilfælde, hvor det ikke er svært at se familierne investere i den nyeste model i dagens anledning. Hvis mit barn skulle løbe ind med AGF, så kunne jeg nok også godt overtales til, at det skulle ske i en ny model, der svarede til spillerdragten. Jeg kan også sagtens se børnene efterspørge fx XS-voksenstørrelser *netop* for at få så magen til trøjer som muligt til netop denne dag.

Til gengæld er det en falliterklæring, at Brøndby ikke allerede i god tid har indskærpet over for forældre, at børnene ikke må have betting-reklamer på. Hvis vi følger Brøndbys nye forklaring på, hvad man burde have gjort, så havde vi let haft den situation, at familierne bruger mange penge på at købe trøjer, som de så først på stadion på selve dagen kan få at vide slet ikke må bruges. Det ville da være at pisse på sine mest trofaste fans.

😂😂

Men de lyver jo også! Skal vi tro på at samtlige børns forældre har købt de helt nye trøjer, og så havde de alle sammen tilfældigvis taget dem på?
Forældrene får åbenbart besked om at hvis de vil give deres barn den oplevelse at løbe ind på banen så kan de lige starte med at gå i fanshoppen og købe det fulde sæt inkl shorts og sokker. Ved ikke om jeg vil synes det er bedre eller værre hvis det er løgn? Jeg er I hvert fald glad for at der ikke skal lægges 1500 kr (vel ca.?) for at børn kan få den oplevelse hos GF.

Back