New posts

Kamptråd Kamptråd 25/26: FC Nordsjælland - AGF, søndag d. 28.09. kl. 18.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 281
  • Views Views: Views 9K
Added to Calendar: 28-09-25

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    56
  • Poll closed .
Flot, flot spil. Og en kæmpe holdpræstation med fight ud af begge ører i de sidste 20 minutter. Eneste minus er, AJ igen koster et mål, da han igen står på flade fødder ved hjørnespark 😡.

Vi ligger nummer et 💪🫶🕺🥳
Synes faktisk - ud over opdækningen ved målet - at AJ spiller en ret fornuftig halvleg. Det er jo også bare godt lavet af Lind (han er brølstærk).
Det er sådan set også AJ der bryder bolden der fører til 2-1 scoringen.

Fuck det nice at være GF’er for tiden❤️‍🔥

Vi mangler vel bare at blive udspillet og vinde en svineheldig sejr ellers har vi vundet på snart sagt alle tænkelige måder.

Jeg kommer ikke til at gentage min påstand i sidste sæson, hvor jeg 2 gange sagde, vi kunne vinde mesterskabet, hvis august spillet kunne fortsætte men jeg gider simpelthen heller ikke lægge låg på mig selv.

Vi er et fucking godt fodboldhold som spiller lige så fucking godt fodbold, punktum.

Flot, flot spil. Og en kæmpe holdpræstation med fight ud af begge ører i de sidste 20 minutter. Eneste minus er, AJ igen koster et mål, da han igen står på flade fødder ved hjørnespark 😡.

Vi ligger nummer et 💪🫶🕺🥳
Det var så også AJ der brød FCNs opspil ved 2 - 1 målet. Syntes faktisk han laver et fint indhop ud over opdækningen ved FCNs scoring

Jeg bliver snart blåviolet rasende over at de må sparke Arnstadt ned gennem 90 minutter UDEN konsekvens

Det er vildt de ikke fik flere kort - de blev ved med at gå i ryggen/haserne og smed endda bolden væk efter et frispark.

Udover det mener jeg stadig der burde være rødt, for at sparke folk i hovedet. Det var jo ikke fordi han troede, at der slet ikke var nogen i nærheden.
Arne skaffe os langt flere straffe til os i sæsonen. Han er så væver at de ikke kan nå og fange ham ordentlig og begår benspænd i stedet. Det er så fedt!

Det var det trejde han trak. Det viser også, at det hjælper at få folk ind i feltet og have berøringer derinde. Fedt den slags endelig går lidt vores vej men pokkers vi så skal begynde at brænde dem :oops:

Troede lige, at der ikke var nedtakt pga kampen med de pisgule, men Viaplay Sport News kører nedtakt. Ved godt at ikke alle har den, men for os der har, er det godt at der findes en nedtakt efter ret høj puls
Det er bare surt - har ikke den skjulte kanal:mad:

Synes faktisk - ud over opdækningen ved målet - at AJ spiller en ret fornuftig halvleg. Det er jo også bare godt lavet af Lind (han er brølstærk).
Det er sådan set også AJ der bryder bolden der fører til 2-1 scoringen.

Fuck det nice at være GF’er for tiden❤️‍🔥
Meget enig. Fra hvor jeg sad kunne jeg ikke se fejlen ved målet. Men stoppede jo bl.a Lind med ren fysik efter en 84-85 minutter. Noget Tingager havde problemer med hele ksmpen

Back