New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 122K
Nå men Bernal ville ikke være med længere.

Pogi naturligvis forrest over bjerget og kun Del Toro kunne følge med - Ayuso døde undervejs.

Så var det her, at de andre skulle blive enige og holde tempoet oppe. Ikke for at hente de to forreste men at lade dem hænge ude foran (og håbe de kan fanges senere). Der er stadig 82 km. til mål, så det må trætte lidt kun at være to og få vind på snuden.

Jeg elsker Mads Pedersen, men det er superfrustrerende, når den danske mesterskabstaktik reduceres til at ville tage ansvar og kontrollere et løb, som man slet ikke er stor nok favorit til at burde forsøge at kontrollere. (Ja, OL, jeg kigger blandt andet på dig.)

Så er det immervæk federe at se dansk kørsel som i dag - og Danmark har jo i dene grad rytterne netop til dét. Anyway, allez Mattias og Mikkel!

Jeg har aldrig været den store fan. Han er naturligvis en omvandrende computer når det kommer til resultater og den slags, men som analytiker af løb og ryttere, synes jeg aldrig han har haft det store at byde ind med.

Og så er det jo ikke en kvalitet i sig selv at skrive stolpe op og ned, når 1/4 havde været rigeligt. Tværtimod.

Jeg har griner tit lidt når han nævner 30-50 navne i sine optakter, og så altid kan sige "jeg nævnte ham jo i optakten,"

Ja klart når du nævner mellemrum 30-50% af rytterne.

Der er meget kvalitet i det han laver, men også rigtig rigtig meget lige gyldigt.

Der er meget kvalitet i det han laver, men også rigtig rigtig meget lige gyldigt

Der er alt for meget fyld. Må indrømme jeg aldrig får læst hans optakter i detaljer og jeg burde nok ellers være målgruppen. Det bliver bare for langt og intetsigende.

Desværre endte løbet så kedeligt som forventet - æv æv men cykling er blevet lidt kedeligt for ofte.

Desværre endte løbet så kedeligt som forventet - æv æv men cykling er blevet lidt kedeligt for ofte.
Ja, når man gør ruterne så hårde, at det kun er de absolut stærkeste der kan vinde, så bliver det nemt kedelige løb.

Gjorde mig heller ikke så meget at jeg skulle bruge dagen på at rende rundt til Efterskolernes Dag med min ene datter😊

Jeg er glad for, jeg prioriterede anderledes og ikke brugte søndagen på at se Pogacar køre solo i 67 km.

Ligeså imponerende hans niveau er, ligeså dræbende er det for spændingen.

VM i dag er jo tæt på et fuldstændigt ligegyldigt cykelløb.

UCI bør helt seriøst overveje at skrue ned for antallet af højdemeter de næste par år. Hvis vi skal have et bare nogenlunde spændende cykelløb, er vi næd til at have en rute, hvor typer som MVDP, Van Aert, Evenepoel og Mads P også har en reel mulighed.

Med så mange højdemeter som i dag, er løbet afgjort, inden det er sat igang.

Jeg er glad for, jeg prioriterede anderledes og ikke brugte søndagen på at se Pogacar køre solo i 67 km.

Ligeså imponerende hans niveau er, ligeså dræbende er det for spændingen.

VM i dag er jo tæt på et fuldstændigt ligegyldigt cykelløb.

UCI bør helt seriøst overveje at skrue ned for antallet af højdemeter de næste par år. Hvis vi skal have et bare nogenlunde spændende cykelløb, er vi næd til at have en rute, hvor typer som MVDP, Van Aert, Evenepoel og Mads P også har en reel mulighed.

Med så mange højdemeter som i dag, er løbet afgjort, inden det er sat igang.
Ja, man skal nærmere ramme noget som det i Leuwen eller Glasgow (dog med færre 90 graders sving), så flere ryttertyper kan være med.

Back