New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 377K
Last edited:
Det var da pudsigt, linket er åbent fra mit Google resultat: https://www.google.com/url?sa=t&sou...CEwQAQ&sqi=2&usg=AOvVaw2-vPKd8f6yxCP6hhvhnicF

Edit: Næh... Mystisk

De må have sat betaling på lige efter, jeg tilgik den. Men essensen var, at han har været skadet to gange siden ankomsten og stadig kun er i stand til at spille en time. Træneren mener, at man må indrette holdet efter en spiller som ham og give ham en fri rolle. Men han skal stadig arbejde defensivt. Gyamfi selv siger, at i Danmark kan han ikke lide vinter og defensivt arbejde, men han gør det, fordi han skal. Det hjælper også ham, hvis klubben gør det godt. Og så savner han sin familie, som ser alle hans kampe.

Det var da pudsigt, linket er åbent fra mit Google resultat: https://www.google.com/url?sa=t&sou...CEwQAQ&sqi=2&usg=AOvVaw2-vPKd8f6yxCP6hhvhnicF

Edit: Næh... Mystisk

De må have sat betaling på lige efter, jeg tilgik den. Men essensen var, at han har været skadet to gange siden ankomsten og stadig kun er i stand til at spille en time. Træneren mener, at man må indrette holdet efter en spiller som ham og give ham en fri rolle. Men han skal stadig arbejde defensivt. Gyamfi selv siger, at i Danmark kan han ikke lide vinter og defensivt arbejde, men han gør det, fordi han skal. Det hjælper også ham, hvis klubben gør det godt. Og så savner han sin familie, som ser alle hans kampe.

Det link er gratis her - ihvertfald her første gang jeg klikker på det. Kan godt se det må have været svært i AGF, hvis formen ikke var optimal og man ikke er så glad for defensivt arbejde - lige nu arbejder hele holdet defensivt i høj grad. Vi må håbe han kan lære det.

Når den driblestærke lejesvend fra AGF endnu ikke har vist alt, han kan, hænger det sammen med en problemfyldt fortid. Han har kort sagt ikke rigtigt ramt formen, siden han i sommeren 2024 blev solgt fra Hobro til AGF for stolte ni millioner kroner. Han fik aldrig fodfæste i AGF, blev lejet ud til Hobro, kom tilbage til AGF og var helt ude af truppen, og da han så i sommeren blevet udlejet til EfB, trak han en skade med sig. Og fik så en mere. Fysikken har drillet ham så meget, at han fortsat halter efter den kampform, der skal gøre ham rigtig sjov at kigge på.
- Jeg er ikke 100 procent fit endnu, derfor kan jeg heller ikke lave alle de ting på banen, jeg gerne vil lave. Lige nu rækker kræfterne kun til godt en time, fortæller han.

Last edited:
Det er godt nok noget Bold+ og forskræp til deres Podcast, men alligevel står der nogle interessante udsagn fra Kasper Junker:

Om Horsens, hvor han vel egentlig fik sen art gennembrud:
- Når jeg vågnede op og skulle til træning, havde jeg seriøst bare lyst til, at min bil gik i stykker eller et eller andet, for jeg havde det så dårligt. Alvorligt dårligt.
- Det er okay at sige, at der var noget, der var lort, og at jeg havde det ad helvedes til i Horsens. Det er okay at sige, at jeg ikke var god nok i AGF og så videre.
Og så løfter han sløret for en drøm om en dag at repræsentere Vejle.

I videoen til artiklen fortæller Junker at han overhovedet ikke kunne sammen med Bo Henriksen. Men jeg husker det da, som om at Junker gjorde det nogenlunde og i hvert fald blev solgt til Bodø/Glimt.

I vores transfertråd var Junker kort oppe at vende og der kom udsagn om at han ikke skulle tilbage, fordi han selv pressede på for at komme til Horsens. Jeg vil godt minde om, at historien var den, at AGF fik et bud fra Horsens på deadline day og at David fortalte, at han gik hen til Junker og spurgte om han syntes at tilbuddet var interessant. Det svarede Junker ja til og derefter meldte David ud, at så var Junker straks ude af planerne i AGF. Når vi så hører om, hvordan Junker havde det med skiftet efterfølgende, så synes jeg at det viser hvilket pres der er på de her unge mennesker, hvor man i et splitsekund kan blive bedt om at tage stilling til en karriereafgørende beslutning, som man måske i virkeligheden ikke kan forholde sig gennemtænkt til. Heldigvis fik Junker alligevel en god karriere.

Det er godt nok noget Bold+ og forskræp til deres Podcast, men alligevel står der nogle interessante udsagn fra Kasper Junker:

I videoen til artiklen fortæller Junker at han overhovedet ikke kunne sammen med Bo Henriksen. Men jeg husker det da, som om at Junker gjorde det nogenlunde og i hvert fald blev solgt til Bodø/Glimt.

I vores transfertråd var Junker kort oppe at vende og der kom udsagn om at han ikke skulle tilbage, fordi han selv pressede på for at komme til Horsens. Jeg vil godt minde om, at historien var den, at AGF fik et bud fra Horsens på deadline day og at David fortalte, at han gik hen til Junker og spurgte om han syntes at tilbuddet var interessant. Det svarede Junker ja til og derefter meldte David ud, at så var Junker straks ude af planerne i AGF. Når vi så hører om, hvordan Junker havde det med skiftet efterfølgende, så synes jeg at det viser hvilket pres der er på de her unge mennesker, hvor man i et splitsekund kan blive bedt om at tage stilling til en karriereafgørende beslutning, som man måske i virkeligheden ikke kan forholde sig gennemtænkt til. Heldigvis fik Junker alligevel en god karriere.
Hvorfor fanden drømmer han om at repræsentere Vejle? Det svarer jo til en revisor, der drømmer om at repræsentere Hells Angels. Er han iø ikke oprindeligt hest?

Hvorfor fanden drømmer han om at repræsentere Vejle? Det svarer jo til en revisor, der drømmer om at repræsentere Hells Angels. Er han iø ikke oprindeligt hest?

han er fra Vejle - startet i Vinding SF (hvor mine børn spiller), og er vist den eneste spiller derfra, der nogen sinde er nået et landshold i fodbold.

Efter min hukommelse var historien, at man havde modtaget adskillige bud op mod deadline, og at det føret var, da Junker selv meddelte, at han gerne ville spille i Horsens, at man besluttede sig for at sige ja tak, hvis buddet blev forhøjet. Det blev det ikke som sådan, man der blev tilføjet lidt klausuler, og så sagde man ja. Den sidste scene var med i "Mellem Håb og Håbløshed".

1000003290.webp

Jeg have nok valgt et andet ordvalg, og jeg tænker (håber) heller ikke, det er en ægte LF profil. Men jeg er til dels enig.

Billing er udtaget for en fint efterår på relativt lavt niveau - undtagen måske NF kampen. Angiveligt er han med som Froholt light.

Stage er i min optik væsentligt mere Froholt light. Nok Froholt medium. Han præsterer på væsentligt højere niveau, og har gjort det i en årrække, hvor Billing har været reservespiller i forskellige klubber.

Jeg synes også, det er besynderligt ikke at udtage Stage før Billing.

Kan simpelthen ikke se Fournais være på Bluesky. Han er på X, min sunde fornuft siger mig at den der profil må være en wannabe…
Hvis det er en wannabe-profil, så er den rimeligt dedikeret til at være Lars Fournais:

Bemærkningen om Jens Stage ser også ud til at være profilens første livstegn i 7-8 måneder. Og nej, jeg er heller ikke fan af den kommunikation, selv om han modsat Oscar trods alt ikke sviner egen træner.

Nogen der ved, hvad der er op og ned på Adam Daghim? For en uge siden meldte Riemer ham tæt på A-landsholdet. Han var udtaget til U21, men kom ikke på banen mod USA (21 spillere blev brugt i den kamp) og starter ikke inde mod Belarus i dagens kvalkamp (troede han blot blev sparet i den første kamp). Det virker lidt mærkeligt, hvis han ikke er skadet.

Latest posts

Back