Det er godt nok noget Bold+ og forskræp til deres Podcast, men alligevel står der nogle interessante udsagn fra Kasper Junker:
Kasper Junker ser i podcasten Bold i bakspejlet tilbage på op- og nedture i en begivenhedsrig karriere.
bold.dk
Om Horsens, hvor han vel egentlig fik sen art gennembrud:
I videoen til artiklen fortæller Junker at han overhovedet ikke kunne sammen med Bo Henriksen. Men jeg husker det da, som om at Junker gjorde det nogenlunde og i hvert fald blev solgt til Bodø/Glimt.
I vores transfertråd var Junker kort oppe at vende og der kom udsagn om at han ikke skulle tilbage, fordi han selv pressede på for at komme til Horsens. Jeg vil godt minde om, at historien var den, at AGF fik et bud fra Horsens på deadline day og at David fortalte, at han gik hen til Junker og spurgte om han syntes at tilbuddet var interessant. Det svarede Junker ja til og derefter meldte David ud, at så var Junker straks ude af planerne i AGF. Når vi så hører om, hvordan Junker havde det med skiftet efterfølgende, så synes jeg at det viser hvilket pres der er på de her unge mennesker, hvor man i et splitsekund kan blive bedt om at tage stilling til en karriereafgørende beslutning, som man måske i virkeligheden ikke kan forholde sig gennemtænkt til. Heldigvis fik Junker alligevel en god karriere.