New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 486K
Transfervindue Sommer 2026
Det ville jeg være koldlunken på.
Dolberg har alle dage været en lottokupon - endda fra dag til dag.
Han bliver i udlandet eller lander i FC M/K til en totalt latterlig løn, han ikke er værd.
Dolberg i feltet på Emmery ryk, Arnstad og Yakobs overblik samt Bech til at samle op? På superliganiveau? Det ville være ret vildt.

Præcis! Altså det er da meget rart at vide, at han er dedikeret til AGF og næppe skifter væk denne sommer, som man efterhånden havde forventet, men det havde været federe, hvis det var Bech eller Yakob.

Det ville være kærkomment med en forlængelse til Tobias Bech men mon ikke den kan tages efter transfervinduet er lukket - vi har trods alt kontrakt 2 år endnu.

Kevin Yakob kan jeg ikke helt finde ud af. Vi har i forvejen to midtbanespillere skadet på ubestemt tid og han er lige gået ud af en kamp fordi han havde problemer med knæet efter kort tid på banen. Han er en fantastisk spiller men tør vi binde os på en langsigtet kontrakt? Det er måske lidt et spil i lotteriet.

Det ville være kærkomment med en forlængelse til Tobias Bech men mon ikke den kan tages efter transfervinduet er lukket - vi har trods alt kontrakt 2 år endnu.

Kevin Yakob kan jeg ikke helt finde ud af. Vi har i forvejen to midtbanespillere skadet på ubestemt tid og han er lige gået ud af en kamp fordi han havde problemer med knæet efter kort tid på banen. Han er en fantastisk spiller men tør vi binde os på en langsigtet kontrakt? Det er måske lidt et spil i lotteriet.
Jeg giver gerne Yakob to år mere.

Latest posts

Back