New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Jeg ved, at det er tidligt, men det fryder mig altså lidt, at det er ved at gå op for fck fans, at de måske har fået katten i sækken med Bejimo… han har i hvert fald ikke fungeret som en af to CB’s og hans højre back egenskaber er heller ikke på top niveau. Så hvis de skal få det bedste ud af ham, så skal de gå tilbage i en tre back kæde og det virker ikke til, at det er Bo Svenssons fortrukne opstilling.

Jeg tror sgu, bundkampen bliver sindssyg i år. Jeg har 5-6 klubber, jeg godt ku se komme i nedrykningsfare.
Der er ikke så mange umiddelbart oplagte nedrykningkandidater i den her sæson. Det kan godt være der alligevel er et hold der viser sig at blive hægtet af, men jeg kan også godt se en del hold være involveret i det til langt hen i sæsonen og det kan også godt ende med at der er et relativt etableret hold der må tage en tur ned. Jeg synes nogle gange det er mere interessant end det der foregår i den anden ende, udover det der involverer os, så det må gerne blive med noget drama helt til sidst. I det mindste kan man sige den slags uden at skulle tage så meget forbehold for at vi selv bliver indblandet i det...

Jeg ved, at det er tidligt, men det fryder mig altså lidt, at det er ved at gå op for fck fans, at de måske har fået katten i sækken med Bejimo… han har i hvert fald ikke fungeret som en af to CB’s og hans højre back egenskaber er heller ikke på top niveau. Så hvis de skal få det bedste ud af ham, så skal de gå tilbage i en tre back kæde og det virker ikke til, at det er Bo Svenssons fortrukne opstilling.
Jeg så ikke så meget af kampen, men lige på et tidspunkt dog hvor kommentatoren sagde at Beijmo var en af de få FCK-spillere der kunne være sin indsats bekendt. Men vi snakkede jo også lidt herinde om at han spillemæssigt ikke er uerstattelig, han er bestemt dygtig når han er spillet ind i det rigtige system osv, det er en væsentlig spiller i mesterskabssæsonen, men tabet for os handler nok så meget om hans dedikation og lederegenskaber.

Latest posts

Back