Selvfølgelig må han (hun?) være glad på skrift - det bør vi kunne rumme.
Ham
Hvis nogen har følt sig stødt af mine indlæg, så undskyld. Det var selvfølgelig aldrig min mening. Det skulle have været en lille drilsk stikpille – ikke en atombombe. Det endte vist et sted midt imellem.
En del af skylden ligger nok også i den automatiske oversættelse. Min browser, EDGE (ja, jeg bruger faktisk Edge, og jeg skammer mig ikke over det

), oversætter mange ting meget direkte. Jeg er begyndt at bruge ChatGPT til oversættelser, og jeg synes faktisk, at resultatet er meget bedre.
Og selvfølgelig er jeg klar over, at jeg lige nu nok bare er en midlertidig kuriositet for jer. Noget nyt, måske endda lidt underholdende, men det bliver jo nok hverdag igen på et tidspunkt. Jeg tror ikke, at nogen af jer nogensinde ville sige, at jeg er "en af jer" – selv hvis jeg så alle AGF-kampe via ulovlige streams. Det forstår jeg godt, og det accepterer jeg.
Hvorfor jeg oprettede mig på forummet, skrev jeg allerede i mit første indlæg: Jeg blev simpelthen overrasket over, hvor meget tro I havde på jeres hold. I Polen kalder vi det "ułańska fantazja" – en slags modig, romantisk tro på noget, der måske virker umuligt (jeg aner ikke, hvordan en AI ville oversætte det

).
Jeg troede egentlig, at vi skulle bokse lidt frem og tilbage, indtil nogen til sidst skrev, at jeg skulle pisse af og skride hjem til mig selv. Da Ishak scorede, syntes jeg, det kunne være sjovt at smide et billede af ham ind her, og måske var jeg også lidt ude på at provokere på det tidspunkt...
Men det viste sig, at ingen fornærmede mig, ingen bad mig om at forsvinde, og jeg fik i stedet en KULTIVERET og ordentlig påmindelse om tonen.
Det gjorde faktisk indtryk på mig. Jeg tænkte, at I virkelig er et fedt fællesskab, og at jeg måske kunne give lidt tilbage, så godt jeg kunne. Jeg skrev nogle ting om at besøge Poznań, det faldt åbenbart i god jord, og så tog det ene ligesom det andet.
Jeg ved ikke, hvor længe jeg kommer til at logge ind på jeres forum, for jeg er ikke typen, der bare læser med. Jeg kan godt lide at kommentere, skrive og være en del af samtalen. Og på et tidspunkt har jeg nok ikke så meget mere at bidrage med.
Indtil nu har Danmark for mig mest været forbundet med LEGO-klodser. Nu kommer landet også til at være stærkt forbundet med et fantastisk fællesskab omkring den Bedste Fodboldklub: AGF.
Det, jeg lige nu allerhelst ville ønske for både jer og mig selv, er, at vi mødes igen næste år – i ligafasen af Champions League.
Og jeg kommer selvfølgelig stadig til at kigge forbi forummet i noget tid endnu. Hvis nogen har spørgsmål eller noget andet, så spørg bare løs.