New posts

Kamptråd Europa League Kvalifikation: Benfica - AGF, Torsdag d. 20.08 kl 21.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 51
  • Views Views: Views 3K

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    43
  • This poll will close: .
Jeg synes det gælder om at holde så mange friske som muligt til søndag mod OB - samtidig med at man også gerne vil give en oplevelse til dem der har spillet holdet til europakvalifikation.

Hedenstad/JH
JA, Camara, Kahl
Links, Knudsen, Arnstad, Emmery
Jørgensen, Janni, Bech

Skift i pausen, så de er klar til OB:
Kahl - Rössler
Links - Carstensen
Emmery - Kristiansson hvis han kan spille
Bech - MA

Kunne evt. starte med JJ i stedet for Camara

Det er sådan en kamp alle gerne vil spille, omvendt såadn en kamp der kan sidde længe i de talenter der måske får en snitter.

Jeg tror vi stiller således

Hedenstad

Andersen -Røsler - Kahl

Carstensen - Jønsson - Knudsen - Links

Bech - Arnstad

Bogere​

Jeg er spændt på tilgangen til målmandsposten og om Hedenstad er tilbage.

Vil vi spille det meget korte spil ud, burde det måske være JH selvom jeg syntes Hedenstad mest har problemer med de lange bolde. På den anden side, dominerer Hedenstad på en helt anden måde i feltet og er ligeledes en god shotstopper.

Det er sådan en kamp alle gerne vil spille, omvendt såadn en kamp der kan sidde længe i de talenter der måske får en snitter.

Jeg tror vi stiller således

Hedenstad

Andersen -Røsler - Kahl

Carstensen - Jønsson - Knudsen - Links

Bech - Arnstad

Bogere​
Jeg tror Emmery starter inde. Dels fordi Links har virket noget ved siden af sig selv, men også fordi det er et kæmpe udstillingsvindue for Emmery. Gustav Isaksen blev jo solgt på at drive gæk med Lazio-spillerne.

Jeg er spændt på tilgangen til målmandsposten og om Hedenstad er tilbage.

Vil vi spille det meget korte spil ud, burde det måske være JH selvom jeg syntes Hedenstad mest har problemer med de lange bolde. På den anden side, dominerer Hedenstad på en helt anden måde i feltet og er ligeledes en god shotstopper.
Jeg tror aftalen med Hedenstad var at han skulle hvile til denne kamp. Han slog Hansen af, og så synes jeg en dårlig kampo i Sabah er nok til at sætte ham af. Det vil være for voldsomt.

Sidste år, målt på hele sæson gik der cirka 5 mål færre ind end vores xG. imod på Jesper Hansen, hvor typer som Pentz, Olafson, Larsen m.fl. var omkring 10-13 mål bedre.. Jeg tror det er hovedårsagen til, at vi nu prøver Hedenstad, og jeg synes han skal have længere snor

Jeg tror aftalen med Hedenstad var at han skulle hvile til denne kamp. Han slog Hansen af, og så synes jeg en dårlig kampo i Sabah er nok til at sætte ham af. Det vil være for voldsomt.

Sidste år, målt på hele sæson gik der cirka 5 mål færre ind end vores xG. imod på Jesper Hansen, hvor typer som Pentz, Olafson, Larsen m.fl. var omkring 10-13 mål bedre.. Jeg tror det er hovedårsagen til, at vi nu prøver Hedenstad, og jeg synes han skal have længere snor
Det syntes jeg også men var i tvivl om sportslige hensyn, i forhold til taktikken, kunne spille ind.

Normalt skifter man ikke målmand hele tiden men det er JP i gang med alligevel ;) Jeg tror nu også det bliver Hedenstand og tænker vi spiller færre korte bolde fordi vi bliver presset. Men nu må vi se.

Jeg er også spændt på om det bliver Carstensen som du tror eller vi vælger den offensive med Emmery. Målet er at slippe afsted med et hæderligt resultat men hvordan tilgangen bliver til det:unsure: Jeg har ikke set deres kampe men de ser frygtelig dygtige ud offensivt - til gengæld ser det også ud til, at de lukker mål ind den anden vej. Nogen der har set deres tilgang til kampene?

Latest posts

Back