New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 610K
Jeg er helt klar på at tage chancen med ham!
Spørgsmålet er om han kan lave mål for os?

I FCK fik han ikke meget spilletid, eftersigende fordi han ikke arbejdede hårdt nok for holdet- kan vi få ham til det?
Jeg kan slet ikke se han passe ind i vores fodbold.

Hans nationalitet osv blander jeg mig ikke i, men synes slet ikke han passer ind.

Hans pres er elendigt, han sparker fra 25 meter tit og ofte og ligner ikke en der er god i omklædningsrummet.

Jakob Poulsen er meget mere en type der vil have bolden ind i feltet (vi er tæt højt på berøringer i feltet), og i presset skærer vi næsten altid banen i et højt bue løb, så modstanderen flytter spille ud i en side, hvor vi så starter det højintensive pres, og det synes jeg sjældent han har været en del af nogle steder

Jeg kan slet ikke se han passe ind i vores fodbold.

Hans nationalitet osv blander jeg mig ikke i, men synes slet ikke han passer ind.

Hans pres er elendigt, han sparker fra 25 meter tit og ofte og ligner ikke en der er god i omklædningsrummet.

Jakob Poulsen er meget mere en type der vil have bolden ind i feltet (vi er tæt højt på berøringer i feltet), og i presset skærer vi næsten altid banen i et højt bue løb, så modstanderen flytter spille ud i en side, hvor vi så starter det højintensive pres, og det synes jeg sjældent han har været en del af nogle steder
Jeg mindes ikke at have set en så doven spiller før i mit liv.. Forfærdelig type at se på

For 2 år siden, KLART !!!
Men siden er meget vand desværre løbet igennem åen, han viste han ikke duede i en stor klub som FCK, og han har angiveligt heller ikke fået det til at svinge i Tyrkiet - Jeg er ret overbevist om han er typen der tager flyet et par timer længere syd på, og imod mellemøsten.

Til gengæld vil der være mere perspektivt i Jay-Roy Grot - Han er stærk, pågående, god teknik og fart, og en fin alder.

At skifte 3 der alle var i toppen af hierakiet ud, som alle bidrog meget positivt til den kultur der gjorde det muligt at overpræstere med 2 i German og MA der i den grad trækker kulturen den gale vej og med en JJ der indtil videre heller ikke virker til at han bidrage til høje forventninger, høje krav på en positiv konstruktiv attitude, mener jeg ville være et kæmpe selvmål ift at have et hold der kontinuerligt spiller til par (3-5) og en enkelt gang imellem spiller over forventet…

For mig ville en signing af German være et skridt tilbage mod galehuset og underpræstation…

At skifte 3 der alle var i toppen af hierakiet ud, som alle bidrog meget positivt til den kultur der gjorde det muligt at overpræstere med 2 i German og MA der i den grad trækker kulturen den gale vej og med en JJ der indtil videre heller ikke virker til at han bidrage til høje forventninger, høje krav på en positiv konstruktiv attitude, mener jeg ville være et kæmpe selvmål ift at have et hold der kontinuerligt spiller til par (3-5) og en enkelt gang imellem spiller over forventet…

For mig ville en signing af German være et skridt tilbage mod galehuset og underpræstation…
Lidt en hård omgang af JJ og MA, hvad er det de gør der er så slemt?

Men det er klart man skal huske hvad det gjorde Gf så stærke sidste år. Og det er holdet og kulturen. Så hellere en holdspiller der er 10% dårligere end en kæmpe egotripper. Det tror jeg vi vinder på i længden. Så nej tak til Onugha. Jeg er også i tvivl om MA og Jønne er lige i skabet i forhold til spillestil og udtryk. De forlod begge et bundhold og kommer tilbage til et tophold. Så jeg tænker lige de skal forstå at tilpasse sig. Men nu må de også lige få tid til at komme ind på holdet.

Men det er klart man skal huske hvad det gjorde Gf så stærke sidste år. Og det er holdet og kulturen. Så hellere en holdspiller der er 10% dårligere end en kæmpe egotripper. Det tror jeg vi vinder på i længden. Så nej tak til Onugha. Jeg er også i tvivl om MA og Jønne er lige i skabet i forhold til spillestil og udtryk. De forlod begge et bundhold og kommer tilbage til et tophold. Så jeg tænker lige de skal forstå at tilpasse sig. Men nu må de også lige få tid til at komme ind på holdet.
I de tre år med Uwe var i top 6 hver sæson. Den ene fik vi bronze. Vi var også Iben pokalfinale. Vi blev 6’er det år Anderson forlod os. Jeg synes det er at stramme den, at kalde det et bundhold.

Jønsson forlod et helt andet AGF og kommer med en masse erfaring, og ro.

I de tre år med Uwe var i top 6 hver sæson. Den ene fik vi bronze. Vi var også Iben pokalfinale. Vi blev 6’er det år Anderson forlod os. Jeg synes det er at stramme den, at kalde det et bundhold.

Jønsson forlod et helt andet AGF og kommer med en masse erfaring, og ro
Helt enig. Derudover har JJ også været med til og vinde 5 titler

• 🏆 Tyrkisk pokal – Konyaspor, 2016/17
  • 🏆 Tyrkisk Super Cup – Konyaspor, 2017
  • 🏆 Græsk mesterskab – AEK Athen, 2022/23
  • 🏆 Græsk pokal – AEK Athen, 2022/23
  • 🏆 Græsk mesterskab – AEK Athen, 2025/26
Så, at han ikke bidrager er imo helt uden for skiven
Og så syntes jeg faktisk, at han har været blandt de bedre ind til videre i sæsonen

Helt enig. Derudover har JJ også været med til og vinde 5 titler

• 🏆 Tyrkisk pokal – Konyaspor, 2016/17
  • 🏆 Tyrkisk Super Cup – Konyaspor, 2017
  • 🏆 Græsk mesterskab – AEK Athen, 2022/23
  • 🏆 Græsk pokal – AEK Athen, 2022/23
  • 🏆 Græsk mesterskab – AEK Athen, 2025/26
Så, at han ikke bidrager er imo helt uden for skiven
Og så syntes jeg faktisk, at han har været blandt de bedre ind til videre i sæsonen
Jeg synes også han har været rigtig god, og tænker han kun bliver bedre

Latest posts

Back