Det lyder jo helt gak, gak, at Irak skulle tage fire spillere med til VM som ikke må spille... Vi har også en aarhusianer med, jo! Vi kan bare ikke lide hans bror... Irak er for øvrigt yderst multikulti - der er også mange kurdere med til VM. Jeg tror også, at mange assyrere og kurdere fra Irak er ganske stolte irakere.