New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 61K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Gud hvor jeg håber AGF kan køre en sikker sejr hjem mod SJF og dermed ligge maksimalt pres på FCM. Nu må heldet i Herning-Ikast også ved at være løbet ud. Jeg tænker vi vinder de første 2 kampe og FCM taber de første 2 kampe og så kan AGF slappe af i den sidste hjemmekamp velvidende at mesterskabet er matematisk sikret.

Gud hvor jeg håber AGF kan køre en sikker sejr hjem mod SJF og dermed ligge maksimalt pres på FCM. Nu må heldet i Herning-Ikast også ved at være løbet ud. Jeg tænker vi vinder de første 2 kampe og FCM taber de første 2 kampe og så kan AGF slappe af i den sidste hjemmekamp velvidende at mesterskabet er matematisk sikret.
Jeg vil faktisk hellere sikre mesterskabet i sidste runde og lade hele Århus sprænge i luften på den fede måde :cool:

Men det hele er lidt ligegyldigt, hvis ikke vi begynder at vinde fodboldkampe igen.
Nu bliver det måske lidt kværulantisk, men jeg er faktisk ikke 100% enig med dig her. Der kan sagtens være nogle scenarier, hvor vi fortsætter med at spille uafgjort i de næste to kampe, og stadig vinder mesterskabet med bare 5 point i de sidste 3.

Men jeg forstår, hvad du mener 👍

At jeg skulle finde mit lige i en socialdemokrat…det havde jeg ALDRIG troet, men det skete altså (konen er enig 🤩)

- Jeg har jo sagt til min kone, at det første, der kom ind i mit liv, var AGF, og så kom hun, og så kom Socialdemokratiet. Og det kommer ud af mit liv i omvendt rækkefølge.

Den sidste sætning må alligevel gøre lidt ondt på konen :cool:

Latest posts

Back