New posts

Nyheder om andre klubber

  • Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 412K
Nyheder om andre klubber
Vinduets største helt store transfer. At hente en fast starter fra et sub-top-hold i Bundesligaen er vildt - også taget hans baggrund og tilhørsforhold til fcm i betragtning.

Jeg er virkelig spændt på at se, om FCK kan være med her, for der bliver godt nok trådt på speederen i Ikast.
Men så henter de da i hvert fald ikke Rasmus Carstensen for næsen af os.
 
Vinduets største helt store transfer. At hente en fast starter fra et sub-top-hold i Bundesligaen er vildt - også taget hans baggrund og tilhørsforhold til fcm i betragtning.

Jeg er virkelig spændt på at se, om FCK kan være med her, for der bliver godt nok trådt på speederen i Ikast.

Bliver der ikke smurt lidt rigeligt på ;)

Ifølge transfermarkt blev han handlet til Euro 6 mio. - der er lidt op til de 9,5 mio. som han gerne vil have med i artiklen. Men det gælder vel Fcm og så rapporterer han nok alle klausuler selvom de ikke har en chance for at blive udløst (han bliver jo solgt).

Så har han hele vejen igennem være fast mand - der har han sikkert i en eller anden form. Men han har startet ca. halvdelen af kampene. Der er formentlig gode grunde til det, da han har været skadet.

1782537626361.webp

Jeg har før været uenig i Farzams farverige artikler - det her ligner lidt bestilt arbejde ude fra Heden og den skal tales helt op.

Det er da også en flot transfer hvis de lykkes med at hente en landholdsspiller hjem i hans bedste alder - det hæver lidt barren endnu engang for de rigeste klubber.

Den powerfulde og dynamiske højreback skiftede for to år siden fra Leeds til Eintracht Frankfurt på en lejeaftale, og tyskerne blev så glade for deres danske profil, at de for et år siden lagde omkring 9,5 millioner euro, 70 millioner kroner, for at købe ham på en permanent aftale.

Rasmus Nissen Kristensen har da også hele vejen været fast mand for den store tyske klub,
 
Old news, men hvordan kan man afsløre en bombe som der har været snakket on i flere uger?

Han skal nok gøre det godt, men hvorfor vil han tilbage til FCM?
Dygtig spiller og utrolig sympatisk fyr med et skrøbeligt sind. Han var ved at lægge støvlerne på hylden for et par år siden. Han savnede hjemmet og en mening med det hele.
Det bliver godt for ham, FCM og ligaen.
 
Dygtig spiller og utrolig sympatisk fyr med et skrøbeligt sind. Han var ved at lægge støvlerne på hylden for et par år siden. Han savnede hjemmet og en mening med det hele.
Det bliver godt for ham, FCM og ligaen.
Han gjorde også et utroligt sympatisk indtryk i den dokumentar Dan Sørensen lavede med ham og Gustav Isaksen for nogle år siden. Meget reflekteret omkring det bizarre i at man som fodboldspiller lever i en form for parralelverden ift. alle andre - og at det ikke nødvendigvis er lykken.
 
Old news, men hvordan kan man afsløre en bombe som der har været snakket on i flere uger?

Han skal nok gøre det godt, men hvorfor vil han tilbage til FCM?
Fordi han er tryghedsnarkoman og allerede har tjent mere end dobbelt så mange penge som de fleste gør på et helt liv.
Han får helt sikkert også en vild løn i Ikast.

De spiller med musklerne på Heden.
 
Bliver der ikke smurt lidt rigeligt på ;)

Ifølge transfermarkt blev han handlet til Euro 6 mio. - der er lidt op til de 9,5 mio. som han gerne vil have med i artiklen. Men det gælder vel Fcm og så rapporterer han nok alle klausuler selvom de ikke har en chance for at blive udløst (han bliver jo solgt).

Så har han hele vejen igennem være fast mand - der har han sikkert i en eller anden form. Men han har startet ca. halvdelen af kampene. Der er formentlig gode grunde til det, da han har været skadet.

View attachment 7302

Jeg har før været uenig i Farzams farverige artikler - det her ligner lidt bestilt arbejde ude fra Heden og den skal tales helt op.

Det er da også en flot transfer hvis de lykkes med at hente en landholdsspiller hjem i hans bedste alder - det hæver lidt barren endnu engang for de rigeste klubber.
Han missede jo 12 kampe i Bundesligaen pga en ankelskade og en muskelskade. Når han var fysisk klar, så spillede han.

Jeg synes, det bliver lidt sølle, hvis man skal tale den her ned og fokusere på, hvorvidt Farzam overdriver eller ej.

Han er fast starter og stamspillere i det, der vel betegnes som en top 6 klub i Bundesligaen. Det svarer jo reelt til, at en dansk klub hentede en fast starter og stamspillere i Freiburg eller Stuttgart.

Der er jo disse klubber, de plejer at sælge deres bedste spillere til. Ikke købe dem fra..

Men på den positive side, så som @Holmertz siger, så holder de nok nallerne fra Carstensen😁
 
Jeg synes, det bliver lidt sølle, hvis man skal tale den her ned og fokusere på, hvorvidt Farzam overdriver eller ej.

Det er vel heller ikke det jeg gør selvom jeg bringer to pointer i samme omgang🧐

. Jeg syntes Farzam overdriver men som jeg skriver til sidst, så hæver de endnu engang barren for hvad der kan hentes til Superligaen. Der er vel ikke at tale transferen ned?
 
Det er vildt nok, hvor lidt objektiv man skal være for at blive journalist for TV 2. Dan Sørensen gør ikke meget for at skjule, at han rigtigt godt kan li FCM.

Jeg synes egentlig jeg har læst værre om et par klubber i København. Til gengæld synes jeg også det er en artikel uden interesant indhold - bortset fra den sidste sætning: “…og han kommer til at hæve barren for, hvad det vil sige at være professionel fodboldspiller.” Er det noget han lige har fundet ud af? Ellers er det da lidt mærkeligt, at han ikke har gjort det der hvor han var før.
 
Jeg synes egentlig jeg har læst værre om et par klubber i København. Til gengæld synes jeg også det er en artikel uden interesant indhold - bortset fra den sidste sætning: “…og han kommer til at hæve barren for, hvad det vil sige at være professionel fodboldspiller.” Er det noget han lige har fundet ud af? Ellers er det da lidt mærkeligt, at han ikke har gjort det der hvor han var før.

Det er lige netop det, at det er en artikel helt uden indhold, som prikker hos mig.

Det er ren hyldest af FCMs indkøb. Ingen kritisk sans, ikke en snert af objektivitet. Man kan bare fornemme, at Dan egentlig helst vil skrive, at FCM kommer til at smadre ligaen i år.

Jeg synes også dækningen af FCK og Brøndby er alt for meget oppe i røven på klubberne. Men her er jeg grundlæggende i tvivl om, om det er fan-Dan eller journalist-Dan, der har skrevet artiklen.
 

Latest posts

Back
Top