New posts

Transfervindue Sommer 2026

  • Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 323K
Transfervindue Sommer 2026
Det er jeg - omvendt - ikke enig i, det ene udelukker jo ikke det andet. Fuglsang kan jo bruge denne sæson på at vinde sin startplads tilbage på U19, og når Arnstad er solgt næste sæson, så kan han kæmpe med Cheriff.

At smide Fuglsang ind nu, det virker ikke ambitiøst nok må jeg indrømme
Hvis man har set U19 ville man vide at han blev skadet i slutningen af sæsonen. Han har ikke mistet sin plads. Han er blandt de bedste midtbanespillere i U19 ligaen til at drive bolden. Jeg skriver ikke at han skal starte nu. Vi har Arnstad, Bech, Jørgensen, Kristjansson, Tchamche, James og måske endda Gyamfi pt.

Jeg kan ikke se et behov i AGF pt. for en 10er med de "kvaliteter" eller mangel på samme som Mohamed Cherif har som 10er.
 
Hvis man har set U19 ville man vide at han blev skadet i slutningen af sæsonen. Han har ikke mistet sin plads. Han er blandt de bedste midtbanespillere i U19 ligaen til at drive bolden. Jeg skriver ikke at han skal starte nu. Vi har Arnstad, Bech, Jørgensen, Kristjansson, Tchamche, James og måske endda Gyamfi pt.

Jeg kan ikke se et behov i AGF pt. for en 10er med de "kvaliteter" eller mangel på samme som Mohamed Cherif har som 10er.
Jeg skrev initielt ikke at vi skulle skrive med ham. Jeg beskrev ham blot.

Jeg havde ikke opfattet han var skadet, jeg noterede blot at han de sidste 4-6 kampe op til skaden, spillede mindre og mindre.
 
Hvis vi skal have en 10er der går dybt og driver bolden frem, så er Cherif ikke løsningen men hvis vi skal have en 10er der er god til at komme i feltet og være en skud og chanceskabende trussel er han en god løsning.

Med Cherif vil der blive stillet større krav til 6erens evne på kuglen men det er heller ikke nødvendigvis skidt, for JPs spillesti kræver gode spillere med bolden.
 
Han har været skadet siden sidst på U19 sæsonen...
Ok. Så vi kan ikke sige om han havde været med i dag, hvis han ikke var skadet.

Jeg er på team @Nizzleroy og mener ikke man kan sammenligne et talent med en der er klar til at spille nu.

Måske, men hvis det er en 10er vi vil have, så er det en 10er vi skal købe, og ikke en hjemmelavet Sønderjyske 10er.
Jeg ved sgu ikke hvor skarp Cherrif reelt er, men enig i sammenligningen er mellem 10'ere der kan starte med det samme. Og at Fuglsang kan køres langsomt ind.
 
Hvis vi skal have en 10er der går dybt og driver bolden frem, så er Cherif ikke løsningen men hvis vi skal have en 10er der er god til at komme i feltet og være en skud og chanceskabende trussel er han en god løsning.

Med Cherif vil der blive stillet større krav til 6erens evne på kuglen men det er heller ikke nødvendigvis skidt, for JPs spillesti kræver gode spillere med bolden.
Må indrømme, at jeg ikke forstår hvis ikke FCM henter Cherriff. Hans spillestil er ren FCM, han var jo også til prøvetræning der.
 
Adam Fuglsang har intet at kæmpe for på sin plads på u19. Han er alvorligt dygtig. Han blev skadet i en kamp hjemme mod FCM* i februar - hvor han, med afstand, var banens bedste spiller, inden han blev skadet kort før pausen.

Brandærgerlig skade - han kunne snildt være i spil til minutter i SL truppen.

*I øvrigt en kamp hvor ham Pimpong scorede for FCM. Men jeg synes virkelig ikke, at han er en dygtig spiller. Han render hovedløst rundt - men han får jo scoret mål. Har dog mine tvivl om det rækker så langt, som der ligges op til.
 

Latest posts

Back
Top