Transfervindue Vinter 2025/2026
Martin Hansen
Experienced member
– Jeg ved ikke, om jeg skal kommentere det så meget. Jeg synes, vi har en stærk trup. Det synes jeg helt generelt. Men vi er også klar over, at vi har en smallere trup end mange af konkurrenterne – dermed ikke sagt, at den skal være ligeså bred som deres, for det er ikke en ambition, vi har.
– Men vi kigger på det og forbereder os på alle transfervinduer. Så ser vi, hvad der måske kunne være brug for, og så må vi se, om de ting lykkes eller ej. Man er heller ikke altid selv helt herre over det, når man ikke vil bruge fem eller 10 millioner euro, siger han.
– Jeg er super glad for den trup, vi har, for dælen da. Jeg tror også på, at dem, vi har, nok skal blive hængende i hvert fald et halvt år mere. Det er planen indtil videre.
– Så ved vi godt, at der kan komme nogle og smide virkelig mange penge, og så må man overveje det en gang til. Men planen er helt klart, at vi har det her hold resten af sæsonen, slår Jakob Poulsen fast.
Klar transfermelding: 'Det er helt klart planen' | Tipsbladet.dk
Jakob Poulsen glæder sig over sejren mod FCK og sætter ord på planerne for januars transfervindue.
www.tipsbladet.dk