Ligesom en sløj start (på bagkant af et gennemført rædderligt slutspil) ikke betyder, at træner, sportschef og alle spillere ned til og med U17 skal skiftes, betyder 4 point i to kampe mod sidste sæsons mestre og sølvvindere ikke, at alle problemer nu er løst og alt er godt.
Vi har brug for mindst én dygtig - virkelig dygtig - central forsvarsspiller.
Vi kunne virkelig også godt bruge en sikker førstemålmand.
Og så kunne vi godt bruge noget fart og flair på toppen.
Især det sidste tror jeg kun og alene sker, hvis Serra kommer videre i teksten. Numerisk har vi de angribere vi skal bruge, og AGF er ikke en klub, der bare kan lade lønkroner rådne op på tribunen - vi er nødt til at se, om ikke vi kan bruge de spillere vi har.
Serra, PM og Badji + Tchamche er numerisk det, vi skal bruge til én plads. Tchamche spiller den vel ikke engang endnu, men snarere Tobias Bechs plads. Stadigvæk: 3 mand til 1 plads er numerisk rigeligt. Kvaliteten kan vi altid diskutere, men vi henter ikke noget ind, foruden at der ryger noget ud først på den position, det tror jeg simpelthen ikke på.
...og så drømmer jeg i øvrigt om en defensiv midt, med næsten lige så meget bid i duellerne som Polle og lige så meget fodbold i sig som MEM eller Arnstad. Men dét sker næppe, sådan en spiller behøver ikke nøjes med superliga...