Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Altså alene de lønkroner der er sparet på hhv Anderson og Duelund gør jo, at vi sagtens kan hente en profil ind uden nogen går ud.Jeg elsker når der kommer indlæg med substans og realisme.. og ikke "vi skal have 6 nye spillere, uanset havd" indlæg.
Her er der realisme og tanker om havde der skal til først.
Har selv den tanke at der ikke kommer noget ind, før andet går ud - generelt! Netop på grund af de bunde lønkroner. Numerisk er vi vel på det vi skal være, når man også har høet på CV at truppen skulle slankes.
Det er klart at specielt Janni Serra sikkert er ekstrem dyr, og ville hjælpe meget i budgettet.
Personligt tror jeg på en målmand og en venstrebenet forsvarsspiller. Jeg tror dog faktisk 6’eren er den vigtigste. For jeg synes det er synd og skam hvis Arnstad skal længere tilbage på banen.