Transfervindue Transfervindue sommer 2025
Rastapopoulos
Experienced member
Og siden har han talt om, at Vejlby æder en del. Det er svært at vide med sikkerhed.Jakob Nielsen udtalte i Juli at vi ville øge budgettet.
Mikael Anderson blev solgt for 15 millioner. Vi manglede 3 millioner i afskrivninger på ham.
Ift. Anderson blev han solgt i regnskabsåret 2024/2025, men på det tidspunkt er budgettet allerede lagt. Det bliver som udgangspunkt ikke øget af et salg. I så fald skal det forbi bestyrelsen.
@Nizzleroy Jeg antager, det er mig, du spørger
Ja, man kan sprede den resterende afskrivning ud på en forlænget kontrakt, men der kan også være en øget udgift ifm. forlængelsesbonus. Den ryger dog på lønbudgettet, men selvfølgelig også det samlede spillerbudget.
Haugen ... Tja, vi kan håbe, det går lige op. Han blev solgt 6. juli.