Superligaen 2025/2026
Martin Hansen
Experienced member
Når FC Midtjylland ikke er tænkt som et økonomisk sort hul, er de i princippet til at indhente – især hvis vi selv kvalificerer os til europæisk fodbold og fortsætter talentudviklingen. Det gælder især, fordi vi allerede har et forspring på både sponsorindtægter og matchday-omsætning.
1. Med det argument er FCK også til at hente. Det har jeg alligevel ikke hørt nogen fans eller fra ledelsen snakke om.
2. Du får det til at lyde som om, jeg mener, FCM ikke er til at hente. For at slå det på plads, jo det mener jeg godt de kan men i modsætning til flere tror jeg, det kommer til at tage lang tid og skal jeg sætte tidshorisont på bliver det mere end 5 år. Det bliver hverken til næste sæson eller sæsonen efter, vi kommer til at øge budgetterne mere end FCM.
Vi har et stort efterslæb på en lang række områder, så det bliver et langt træk men ikke umuligt. FCK derimod tror jeg simpelthen ikke på vi nogensinde kommer til bare at matche rent økonomisk igen med mindre de selv kører klubben i sænk men mindre kan også gøre det.