New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 387K
Nu har vi spekuleret og ønsket Lind men den pris kommer vi ikke til at betale. Ikke med de underskud og et sommervindue hvor der blev holdt igen af netop den årsag. Sælger vi til gengæld for mange penge, kan det da godt se, hvis vi og Lind overhovedet er interesseret.

Det er sådan en lidt sjov overskrift, for Fcn må da have masser af midler efter alle de salg - noget som de for øvrigt også selv siger. Men det giver naturligvis ikke så sprængfarlig en overskrift :oops:

Sløjt SIF hold, men Nartey er desværre virkelig god. Brøndbys spillestil minder lidt om AGFs synes jeg, Arnstad og Nartey har lidt samme rolle. Det ville selvfølgelig være endnu mere tydelig med ham fra Østrig inde :)

Anyway det ligner ikke der er megen hjælp i forhold til top 3 i denne runde, så må vi selv sørge for et resultat i morgen.

Gad vide om det mentale helbred i Århus og omegn er målbart? Tænk hvor mange nerver der skulle beroliges med diverse medikamenter hvis vi lå i den der suppedas mellem 10. og 5. pladsen med kun 3 point der skiller dem ad. Jeg ville være så tyndhudet at et faldende blad ville give mig tics.
Når man har gået i den tilstand siden 1997 lærer man at leve med det.

Det er først når det går bedre, som i de seneste år, at man opdager, at det ikke behøver at gøre ondt at holde med et fodboldhold :D

Jeg håber faktisk også Silkeborg rykker ned. Det er sgu vildt de er 2. sidst på tilskuere listen. Kun Fredericia under sig (Og det er med 150 i snit). Det er sgu alligevel skidt de ikke kan samle flere. Ned med dem
Om ikke for andet - så for at få et plastikhold færre i ligaen.
Det er vildt, som de har solgt ud over de sidste 3-5 år: Vallys, MEM, Lind, Carstensen, Sebastian J, Mattson x 2, Klynge og sikkert flere andre, jeg ikke lige kan huske.
På et eller andet tidspunkt skal gniermentaliteten jo koste.

Så 1 kamp uden Sydsiden, 1 kamp med ½ Sydside, og 100k i bøde.

Lol en "straf"...

Heldigvis er det jo umuligt for de fjolser der plejer at stå på Sydsiden, at få andre pladser på stadion til de kampe!!!

Den tabte fortjeneste er nok størstedelen af straffen. Kan Google mig til, at der kan være 4.700 på Sydsiden, hvilket nok betyder, at vi er i nærheden af en million kroners tab samlet, når man medregner tabt fortjeneste på billetter og bodsalg.
Men en mio ... Er det ikke ca. det de taber på dagsbasis i forvejen? Du frygter vel ikke en mågeklat hvis du står begravet til halsen i ko-lort?

Latest posts

Back