New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 389K
Nej og stamkunderne på Sydsiden uden sæsonkort køber jo også bare en billet til hvor stemningsafsnittet nu "flyttes hen". Der er ikke nogen der mister en skid på det.
Hvis abonnenterne på sydsiden flyttes til et andet sted på stadion, så kan de pladser ikke sælges til dem, der normalt ville have købt dem. De har allerede tjent pengene på abonnementerne, men de kan ikke sælge 30.000 sæder de dage.

Tjah, jeg tror klubben er pænt træt af det.

Det er vel +10.000 billetter / tilskuere, de mister. Det er trods alt et par mio i tabt omsætning.

Men for fjolserne er det nok ik nogen speciel straf.
Eftersom der med rette er en ret stor aversion mod ejerne, så tror jeg de ser det som en lille sejr, at der kommer en økonomisk straf, da ejerne jo tydeligvis er der pga pengene på sigt, og ikke af filantropiske overbevisninger.

Det er nemlig en rigtig god pointe. Der ligger mange tabte point der for de andre klubber. Hvis vi kan undgå at tabe hjemme mod FCK, så tror jeg også godt vi kan øge forspringet. Den kommende weekend tror jeg dog der giver fuld udbytte til alle 4 tophold.

Alle hold vil snuble mod "bund 8" før eller siden. Hemmeligheden er at gøre det så sjældent som muligt

Alle hold vil snuble mod "bund 8" før eller siden. Hemmeligheden er at gøre det så sjældent som muligt
Jo, naturligvis - men selv med vores i forvejen fordelagtige program, så er det tilmed med en overvægt af de aktuelt "sværeste"/højest-rangerede modstandere hjemme og bundholdene ude.

Selvom vi skal forblive lige så groundede som spillerne og coach giver udtryk for, selvom en udekamp i Silkeborg eller Randers også kan være overordentlig tricky i november og december, og selvom vi for alt i verden skal undgå hovmod, så kunne resten af programmet ganske enkelt ikke tilskrives os meget bedre. Det kunne det ikke.

Jeg kan nemt ligne en gigantisk idiot om meget få runder, men vi skal vel ret beset håbe på ~18 points eller sådan noget og gå i slutspil med nær 50 i alt, om vi holder kadencen.
Det er der altså ikke nogen, der har gjort før, og det er heller ikke sikkert, vi kommer til det, men det er lige præcis derfor, med den, sammenlignet med vores modstandere, svære(este) del af programmet overstået, at vi heller ikke kan løbe fra snakken lige nu.

1762257063192.webp

Jeg kan nemt ligne en gigantisk idiot om meget få runder, men vi skal vel ret beset håbe på ~18 points eller sådan noget og gå i slutspil med nær 50 i alt, om vi holder kadencen.
Det er der altså ikke nogen, der har gjort før, og det er heller ikke sikkert, vi kommer til det, men det er lige præcis derfor, med den, sammenlignet med vores modstandere, svære(este) del af programmet overstået, at vi heller ikke kan løbe fra snakken lige nu.
Man skal vist op på 57 point, før det er historisk mange 😃

De mener tomme tribuner virker selvom de stemningsskabende blot rykker til andre sektioner.

Står I med følelsen af, at det, I gør, virker?
-
Ja.
Hvorfor?
-
Jeg kan give dig et konkret eksempel fra sidste sæson, hvor vi lukkede Sydsiden.
- I de tre sidste hjemmekampe i Brøndby var der ikke var et eneste romerlys, efter at vi havde gjort det. Tre hjemmekampe i træk. Så vidt jeg husker, siger Jens Hjortskov.
Vi ønsker ikke at forhindre folk i at komme på stadion. Vi ønsker at påse, at familier, børn og ældre mennesker kan gå på stadion og føle sig trygge, når de er der og ikke skal risikere at få et 200 grader varmt romerlys i nakken.
- Vi ønsker også, at kampene bliver afviklet uden spilafbrydelser og kast af genstande på banen. Det er det, vi ønsker. Så vi mener, at det hjælper, og det er derfor, vi gør det, fortsætter Jens Hjortskov.

Jeg er sikker på at det er det @mph mener; at kampen blev afbrudt og så ville instansen taberdømme Brøndby. Jeg tror også det ville være endt sådan.
Da fodboldtossen strejfede dommeren og denne afbrød kampen blev det skrevet på storskærm at Danmark var taberdømt.

Dengang blev det også nævnt, at det kunne dommeren ikke bestemme. Han kan afbryde kampen og bede disciplinærudvalget om at udmåle straf / sanktion. Så er spørgsmålet hvad der bliver vurderet. Knud Erik Fisker afbrød en kamp, som efterfølgende skulle genoptages - var det i øvrigt den første 'sidste advarsel' Brøndby gennem tiden har fået?

Latest posts

Back