Superligaen 2025/2026
Jeg tror ikke det spiller ind i FCK - overhovedet. Det passer fint med deres “positive arrogance” at der ikke er nok gode danske spillere i ligaen til demFor en gangs skyld dejligt med en sejr til Sif
Når jeg nu tænker over det - stiller Fck så kun med 2 danskere i starteren (Lerager og MEM) og Clem på bænken? Man skulle jo tro, at det ville være svært som tilskuer at have så mange udlændinge på holdet. Det kniber da også ligt med at spille som et hold.
De har 27640 tilskuere i snit. Det højeste nogensinde.
Jeg tror hellere de vil se Elypnoussi end Isak Jensen