De sætter trods alt spillere med erfaring fra det norske, det svenske og det tyske landshold ind fra bænken. For os, der er vant til at se Brandhof, Akoto og Max Power skulle krige den hjem, så klinger det ikke af helt dårlig bredde endda.
Og fra startopstillingen var det vel kun Zague og Mads Emil (!), der ikke ville være i spil til en startplads med alle mand klar?