New posts

Superligaen 2025/2026

  • Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 349K
FRYD at Lerager (det tarvelige pikhoved) ikke får det straffe! Jeg var helt sikker på, at det ville være VAR to the rescue...
Det var vel 50/50 og heldigvis hældte de til at dommeren havde set den og vurderede at Lerager søgte den og spillede for meget på den. Den kunne være givet og jeg vil være sur hvis ikke vi får straffe på søndag på sådan en.
 
Man kan virkelig se at FCK har skader - og at bredden ikke er så god som mange har ment.
De sætter trods alt spillere med erfaring fra det norske, det svenske og det tyske landshold ind fra bænken. For os, der er vant til at se Brandhof, Akoto og Max Power skulle krige den hjem, så klinger det ikke af helt dårlig bredde endda.

Og fra startopstillingen var det vel kun Zague og Mads Emil (!), der ikke ville være i spil til en startplads med alle mand klar?

På papiret har FCK det bedste hold - desværre spilles fodbold på plastik (lettere omskrevet…)
"Good on paper, shit on plastic" 😀
 
De sætter trods alt spillere med erfaring fra det norske, det svenske og det tyske landshold ind fra bænken. For os, der er vant til at se Brandhof, Akoto og Max Power skulle krige den hjem, så klinger det ikke af helt dårlig bredde endda.

Og fra startopstillingen var det vel kun Zague og Mads Emil (!), der ikke ville være i spil til en startplads med alle mand klar?
Claesson spiller heller ikke hvis alle er klar. Ej heller Suzuki og formentlig ikke Robert
 
Mon ikke Neestrup kan bortforklare et nederlag med, at det er hårdt for FCK at de har så mange landsholdsspillere, som har været i aktion den seneste uge og at det derfor er konkurrence forvridende og synd for FCK.

Hah. Enig. Vi bør straks indføre, at FCK ikke skal spille Superligakampe umiddelbart efter en landsholdspause, fordi det er synd for dem.

Det er bedst, hvis kampene bare flyttes til december/januar. Her kan FCK selvfølgelig heller ikke spille, fordi spillerne hviler. Men så taberdømmes modstanderholdet bare. Det er godt for dansk fodbold.
 

Latest posts

Back
Top