New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 380K
Har du Bif som større favorit end os? Hvor vil du sige deres trup er bedre pånær Vallys og nok også Pentz?
Synes de har en del flere på højt niveau - AGFs trup har nogle rigtig gode spillere men den er sårbar overfor skader og formdyk på de bedste 9-10 spillere.

Nu har jeg hverken bif er agf som særligt sandsynlige til at vinde ligaen - og måske er chancerne lige lave 🙂

Synes de har en del flere på højt niveau - AGFs trup har nogle rigtig gode spillere men den er sårbar overfor skader og formdyk på de bedste 9-10 spillere.

Nu har jeg hverken bif er agf som særligt sandsynlige til at vinde ligaen - og måske er chancerne lige lave 🙂
Jeg er ikke enig i at de har flere på højere niveau end agf. Synes styrkeforholdet er meget 50/50. Nartey et eksempelvis spændende men jeg er ikke helt sikker på at han ville starte i AGF. Brøndby fans vil sikkert sige det samme om AGF’s trup.

FCM er voldsomme hvis de kan få det til at hænge sammen.

Deres trup er den bedste i ligaen - fordi de besluttede at holde på deres bedste spillere, modsat FCK der lod Froholdt gå.

Og pt. har de ingen skader.
Billing er dælme en god spiller desværre. Har sjældent set en komme til den danske liga og dominere. Måske Linderoth for FCK.

Han er en kæmpe forstærkning af FCM. De bliver farlige i år. Tilmed har de fundet melodien samtidigt i Europa.

Billing er dælme en god spiller desværre. Har sjældent set en komme til den danske liga og dominere. Måske Linderoth for FCK.

Han er en kæmpe forstærkning af FCM. De bliver farlige i år. Tilmed har de fundet melodien samtidigt i Europa.
Men nu mødte de altså bundholdet i dag i en runde, hvor de ikke lige har spillet europæisk inden. De skal nok komme til at sætte point til i de kommende uger.

Tullberg har på kort tid løst FCM’s største udfordring: deres håbløse defensiv.

De er godt nok bundsolide, og det er det, der kendetegner et mesterhold. Kan de samtidigt få gang i deres offensiv igen, så er de skræmmende.

De har heller ik været specielt hårdt ramt af skader som fck. I dag skifter de Cho, Diao, Castillo, Gogorza og Silva ind… Det er jo startere i næsten alle andre klubber.

Jeg har dem også som ret klare guldfavoritter pt.

Latest posts

Back