New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 389K
Superligaen 2025/2026
Han er blevet fravalgt i et par kampe til fordel for ham Ibrahim Adel, som lige fik underkendt et mål på en meget tynd arm på bolden i opspillet til målet. Adel ser god ud, men det går FCN i det hele taget når de spiller hjemme.
Ja. Han har vekslet lidt Adel med Sadio, som jeg har set det (ikke set meget FCN), eller lavet nogle rotationer.

Ellers er det vel Hjalte Boe og Nene? De er også en håndfuld målt på fart

Jeg havde håbet på en BIF sejr - ja, munden er vasket med sæbe - så de havde fået et skud selvtillid inden FCM kampen men BIF fan scenens nedsmeltning på SoMe, kan også noget.

De er på få måneder gået fra "shit, nogle spændende spillere vi har købt i januar vinduet" til alle spillere som ikke er fra Masterclass skal ud af vagten. og nå ja Cooper som GFH har givet nøglerne til klubbens udvikling skal samme vej.

Endnu en håbløs ejer case i dansk fodbold.

Mit svar var på en 3-1 melding. Men ja, der er forskel, og ja der er forskel - helt sikkert
Ja det var derfor jeg lige nævnte resultatet. Det tredje mål må have været det der blev annuleret inden de alligevel gjorde det til 2-1. Men de fik skabt en hel del på fart og hurtigt spil og driblinger, så selvom det bliver anderledes på græs er det noget vi skal være opmærksomme på. Det kan blive meget risikabelt at give dem omstillinger.

Jeg havde håbet på en BIF sejr - ja, munden er vasket med sæbe - så de havde fået et skud selvtillid inden FCM kampen men BIF fan scenens nedsmeltning på SoMe, kan også noget.

De er på få måneder gået fra "shit, nogle spændende spillere vi har købt i januar vinduet" til alle spillere som ikke er fra Masterclass skal ud af vagten. og nå ja Cooper som GFH har givet nøglerne til klubbens udvikling skal samme vej.

Endnu en håbløs ejer case i dansk fodbold.
Jeg synes vi var rimelig ædruelige herinde i vores vurdering. Nogle af dem så da interessante ud, men der var også nogle der mest lignede lottokuponer og det var ikke handler der mest af alt handlede om potentiale. I sidste ende er det jo også bare udtryk for dårlig planlægning når der skal skiftes så mange og det fortsætter velsagtens til sommer. Selvfølgelig kan nogle af dem blive bedre og de kan blive bedre sammenspillet, men mon tålmodigheden er til det? De må gerne holde fast i Cooper, men ellers er det også fint med en ny og så en genstart igen med nye spillere...

Endnu en Brøndby kamp uden sejr! - Hvor længe er det siden Steve Cooper har vundet en kamp?

Det ved jeg ikke men han må nu have lavet 23 point i 18 kampe i Superligaen - det giver et snit på 1,28. Frederik Birk havde et snit på 1,64 i 22 kampe.

Det er det store reset Cooper har gang i;)

Til gengæld ser Fcn efterhånden rigtig trælse ud. Det der hurtige boldspil og deres raketfart vil helt sikkert udfordre os. Nu er det som regel noget andet på plastikgræsset men der skal vi også snart møde dem.

Latest posts

Back