Det er faktisk lidt interessant at kunne følge de sidste runde i grundspillet og den tætte kamp om at komme i slutspillet - uden at skulle bekymre sig på AGFs vegne. F.eks. er kampen FCN-SønderjyskE her kl. 14 ret interessant. Jeg hepper helt klart på at SønderjyskE tager point i denne kamp. Hvor ville det dog være rart at slippe for FCN, selvom jeg godt ved at de kan være i stand til at tage point fra de andre tophold i Farum. Jeg blev bare sur på dem efter de to nederlag med 11-0 til FCM her sidst på efteråret.
Jeg håber, FCK tager point i dag. Hvis de ikke gør, eller endnu bedre selv hvis de tager ét point, så kunne det være sjovt at se dem tabe til FCN næste weekend. Så har du for alvor en blodig kamp om top 6, og hverken Sønderjyske eller FCK vil kunne føle sig sikre.
(I den perfekte verden sætter Brøndby også point til i dag og taber i Viborg næste weekend. Kombineret med ovenstående vil det blive endnu sjovere.)
Jeg håber, FCK tager point i dag. Hvis de ikke gør, eller endnu bedre selv hvis de tager ét point, så kunne det være sjovt at se dem tabe til FCN næste weekend. Så har du for alvor en blodig kamp om top 6, og hverken Sønderjyske eller FCK vil kunne føle sig sikre.
(I den perfekte verden sætter Brøndby også point til i dag og taber i Viborg næste weekend. Kombineret med ovenstående vil det blive endnu sjovere.)
Men jeg ville, som du, foretrække uafgjort i fc m vs. k. Jeg vil også håbe på Randers leverer overraskelsen og vinder over Bif selvom det er sjovest, hvis de bliver nede i bunden (kender flere Rfc fans).
Er der nogen som har haft held med at se fodboldkampe udenfor EU? Jeg betaler for alt streaming i DK for at kunne følge AGF (viaplay, tv2 play, disney etc) men pga den skide geo lokalisering så får man en fejlmeddelelse.. Har indtil videre ikke haft held med en god vpn. Faktisk har det eneste sikre været dodgy pirat tjenester hvilket er super utilfredsstillende... Hvis nogen har et godt fif vil jeg være meget taknemmelig. General prøven er idag inden det går løs imorgen.
Jeg har ikke prøvet udenfor Eu længe, men jeg har altid brugt Express vpn, og jeg mener det har fungeret fint på Ipad og laptop. Det kan være mere bøvlet hvis jeg prøver at streame fra Ipad til Apple tv med Vpn tændt-det virker ikke ordentligt, men til gengæld kan jeg caste til et google streaming device (navnet undslipper mig lige nu).
Short version:jeg vil tro det fungerer med express vpn. (Og de har vist en 30 dages retur policy/gratis prøveperiode for nye brugere).
Tonni Adamsen var i øvrigt ikke specielt iøjnefaldene i Silkeborgs kamp i dag imod Viborg. Jeg ved ikke om det var en fordel for Silkeborg at holde på ham.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.