New posts

Superligaen 2025/2026

• Thread starter Thread starter cph
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 390K
Bif har 4 nyindkøb i startopstillingen og 7 ændringer siden sidste kamp mod Vejle.

De satser vist benhårdt på at få sammenspillet det nye hold hurtigt :unsure:

De har også startdebut til den 17 årige midtbanespiller Viggo Poulsen - de er ikke bange for at bringe de unge talenter. Imponerende hvis de bare finder et nyt frem igen.

Last edited:
Mads Bech knæskadet men de kender ikke omfanget.

Er noget overrasket over landstræneren har meldt ud, at han var et emne til den kommende landsholdstrup. Det er absolut ikke alle Fcm fans som mener han er særlig god.

Inden opgøret fortalte Brian Riemer til TV 2, at Mads Bech er et emne i forhold til den kommende landsholdstrup.

Edit: Reminder til Riemer - der render også en TK rundt i Udinese som igen spiller fuld tid. Ifølge transfermarkt ser det ud til han oftest spiller som venstre centerforsvarer men har dækket alle pladser i forsvaret til højre herfor - selv helt ud til højre back. Men de spiller ikke i Europa, så måske niveauet er for lavt :unsure:

Er der nogen som har haft held med at se fodboldkampe udenfor EU? Jeg betaler for alt streaming i DK for at kunne følge AGF (viaplay, tv2 play, disney etc) men pga den skide geo lokalisering så får man en fejlmeddelelse.. Har indtil videre ikke haft held med en god vpn. Faktisk har det eneste sikre været dodgy pirat tjenester hvilket er super utilfredsstillende... Hvis nogen har et godt fif vil jeg være meget taknemmelig. General prøven er idag inden det går løs imorgen.

Jeg har boet i udlandet i flere år nu, fôrst Thailand og nu Armenien.
Jeg bruger NordVPN og så Tv2play og ViaPlay apps. Chromecast til tv.

Jeg ved at flere andre har problemer med NordVPN men hos mig har det fungeret det meste af tiden.

Er noget overrasket over landstræneren har meldt ud, at han var et emne til den kommende landsholdstrup. Det er absolut ikke alle Fcm fans som mener han er særlig god.

Edit: Reminder til Riemer - der render også en TK rundt i Udinese som igen spiller fuld tid. Ifølge transfermarkt ser det ud til han oftest spiller som venstre centerforsvarer men har dækket alle pladser i forsvaret til højre herfor - selv helt ud til højre back. Men de spiller ikke i Europa, så måske niveauet er for lavt :unsure:

Formationsskiftet har virkelig gjort ham bedre, så jeg kan godt forstå, han er et emne til landsholdet.

Men jeg har da selv et par stykker foran ham.

Men er han ude k længere tid, så er det et ordentligt tab for dem. Han har vist spillet samtlige kampe for dem. De er dog ret godt dækket ind med Erlic, Lee og Diao.

Ja, den fik Riemer jinx'et godt. Alle forsvarsspillere på tale til landsholdet bliver skadede. Heldigvis kigger han ikke i retning af AGF.

Latest posts

Back