Kamptråd Superliga runde 2: Lyngby - AGF, lørdag d. 1. august kl 18.00
Enig. Det ene udelukker ikke det andet. Men at afvente, er ikke gratis heller.Nej, det ene udelukker naturligvis ikke det andet. Og heldigvis for det.
Men jeg formoder, at CV venter på, at de rigtige handler åbner op så han kan hente tilpas høj kvalitet. Jeg vil forsat hellere vente et par runder og få den rigtige kvalitet, end jeg vil have spillere ind nu og her med lidt lavere kvalitet.
Men mit udgangspunkt er også, at det er vigtigere at sammensætte den stærkest mulige trup til resten af sæsonen og til de kommende sæsoner end det er at sikre CL-gruppespil.
Er Tingager ude i en periode, er behovet naturligvis mere akut. Men vi kan næppe nå at få en ny spiller ind inden næste CL-runde. Og omvendt så Camara vel ret god ud på positionen?
Vi ønsker alle forstærkninger, og ideelt set kan CV snart ramme den ønskede kvalitet på en plads eller to.
Det så vi tydeligt i går, hvor vi i alle spillet facetter var næstbedst, og hvor vores vigtigste forsvarsspiller udgår med en skade han også mærkede til 3 dage før.
Det bliver nogle vilde dage for Camara og Storch. Håber ikke de render ind i nogle dårlige oplevelser de næste 3-4 kampe.