New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 572K
Kunne zidan Sertdemir voksne i en posessionorienteret spillestil under JP? Han er stadig kun 21 år og jagter vel stadig det store gennembrud? Tænker ikke han er så dyr?
Det er underligt med Sertdemir, han bragede afsted da han var helt ung, og så er det ikke bare gået i stå, men den forkerte vej, jeg tror sgu det vil være risikabelt at binde an på ham, så ville jeg hellere satse på at enten Oscar Haugstrup, Hamza eller Adam Fuglsang kunne bryde igennem i stedet.

Ham gad jeg godt se i AGF.

Jeg tror, kritikken af ham går på, at han er for langsom. Men det lugtet af en billig handel, og talentet er der jo.
Han er virkelig langsom, så ham i Farum engang, mener mod Vejle men ikke sikker, kan huske jeg siger til min makker “ej hvor synd” eller “ej hvor ærgerligt” efter en løbesituation. Jeg troede oprigtigt han var blevet skadet, og derfor stoppede løbet.

Lidt ligesom Vestergaard i en landskamp engang, hvor han var venstre yderstopper

Jeg har lige set "Mirakelmagerne" på Viasat. En lille nostalgisk snak med d'herrer Fournais, Nielsen og CV.
Frit efter hukommelsen, så kan jeg berette at Fournais begyndte at tro på det, da Tchamche udlignede i Brøndby, at CV først for alvor troede på det, da Bogere scorede mod SøE og JN ikke tillod åbenlyse fejringer eller nogen som helst tagen forskud på noget - totalt overtroisk! 😆

Noget jeg især hæftede mig ved, var omkring 10 minutter, hvor CV fortæller om vintervinduet. De er Spanien på træningslejr, CV og JP holder møde om, hvad fokus skal være. Det er midt i januar. De har indtil da været enige om, at der skal noget mere ildkraft til angrebet. Men på det her møde, bliver de enige om at skifte fokus til den centrale midtbane. Det er der to årsager til: NP's helbred viser ikke tegn på, at han får et godt forår. Og de midler, CV har til rådighed, kræver at han tryller, hvis han skal finde en fuldgod superligaangriber. Det siger han i næsten rene ord (han bruger ordet "trylle").

Det synes jeg er en interessant kommentar og et interessant input til den debat, der har pågået både i dette vindue og vintervinduet, om CV's ageren og mangel på ageren, og klubbens måde at prioritere på.

Han er virkelig langsom, så ham i Farum engang, mener mod Vejle men ikke sikker, kan huske jeg siger til min makker “ej hvor synd” eller “ej hvor ærgerligt” efter en løbesituation. Jeg troede oprigtigt han var blevet skadet, og derfor stoppede løbet.

Lidt ligesom Vestergaard i en landskamp engang, hvor han var venstre yderstopper
Hvor hurtig var Pirlo?

Last edited:
Hvor hurtig var Pirlo?
Mølby var endnu langsommere. Det er da ikke fordi igennem tiderne ikke har været langsomme fodboldspillere.

Der er bare færre og færre af dem i dag, og de skal være ekstraordinært gode til andre ting. Begge de to nævnte havde et ekstraordinært pasningsspil og specielt virkelig gode lange afleveringer, specielt den sidste del.

EDIT: I den kamp Italien slår England i 2012, efter 120 minutter. Hvor Pirlo lave en Panenka. Der er han registreret til at lave 5 høj intense løb i hele kampen. Rodri havde 919 ved det netop overstået VM.

Latest posts

Back