Med den omtalte bonus (lidt afhængigt af hvad den kræver) kommer vi langsomt at komme op i en prisen på Links. Det kunne godt blive sommerens første rigtige transfersaga.
Med den omtalte bonus (lidt afhængigt af hvad den kræver) kommer vi langsomt at komme op i en prisen på Links. Det kunne godt blive sommerens første rigtige transfersaga.
Men når buddet allerede er 26+11 mio, kan du hurtigt komme op omkring AGF's smertegrænse, hvis Lens kun først er begyndt på legen. Transfervinduet er meget langt endnu.
Links fortjener at komme afsted.
Klubben fortjener at blive kompenseret.
Bliver begge kriterier opfyldt så er det en no brainer.
Der mangler en del op til det realistiskebeløb endnu.
Ja, hvis de bonusser er i den meget sandsynlige afdeling og vi efterhånden kommer over 40 mio eller begynder det nok at blive svært at argumentere objektivt for at han skal være meget dyrere ift alder og sælgende klub osv. Vi mangler lidt salgshistorik, men gode præstationer mod stærkere modstandere i internationale kampe kan også gøre noget og hvis han kan nå at lave noget vildt mod Poznan er det måske det, der kan lægge nogle millioner oven i. Jeg vil da tro vi sælger for 6 mio euro selvom han bliver svær at erstatte.
Men så husker du, med al respekt, ikke særlig godt. Det var jo nærmest the neverending story mens han var her og noget han blev foreholdt af pressen. Når jeg alligevel er på ham, så er det fordi jeg tror at netop i JPs regi, vil han kunne udfolde det potentiale han altid har vist.
100 pct. enig. Det er småpenge for en af vores vigtigste spillere - og en god bid kommer end ikke til udbetaling straks, så han kan ikke erstattes med kvalitet for samme penge.
Det nytter heller ikke at signalere, at vores profiler er til salg for beløb, der ligger SÅ meget under det, andre danske topklubber sælger for.
+50 mio - så kan vi snakke om det.
Men når buddet allerede er 26+11 mio, kan du hurtigt komme op omkring AGF's smertegrænse, hvis Lens kun først er begyndt på legen. Transfervinduet er meget langt endnu.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.