New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 307K
Alexander Lind koster 24 millioner plus 11 millioner i bonus og 20% i videresalg..

Skifter til FCN
Måske en kontroversiel holdning herfra: Hvis det koster 35 mio for en angriber på Linds niveau, så brug pengene i de andre kæder.

Vi har lige vundet DM guld med Serra/Mortensen. Hvorfor skulle man ikke også kunne konkurrere med Serra/Bogere/Bech/et sats til 12-15 mio?

Byg et bundsolidt forsvar, giftige wingbacks med konkurrencedygtige reserver og en bred midtbane med kreative kompetencer og afslutningsevner.

Vent på at den rigtige angriber dukker op.

Last edited:
Vores 2.målmand og 1.målmand bytter plads - har jeg hørt fra kilde tæt på!
Så ikke så meget nyt under solen. Wahlstedt og Peacock-Farrel blev jo også valgt foran Hansen. Nu må vi se, hvordan det ser ud efter nogle kampe. Vil da være fedt, hvis Hedenstad slår til. Men mon ikke Hansen også skal få nogle kampe. Men det lå lidt i kortene, da Hedenstad blev forlænget.

Jeg tror desværre, at Lind var den største (selvom den var lille) mulighed for at få en angriber spillet nogenlunde ind inden vores første Europa-kampe. Jeg tvivler stærkt på, at der kommer til at ske meget på transferfronten inden VM er slut (pånær RC måske). Det er virkelig helt dødt over en bred kam. Selv hos FCK og FCM, som nok står overfor en lige så stor udskiftning som os, er der musestille.

Vi må nok bare væbne os med tålmodighed og håbe, at den nuværende trup rækker mod Lech.

tja. Hvis han udløser den bonus, så har han nok leveret og været pengene værd. Jeg havde gerne set ham. Men det kommer selvfølgelig an på hvem CV henter i stedet.
Spørgsmålet er helt oplagt, om han kan sælges videre. Værdi skal man nok få rigeligt af mens han er i klubben, men det virker jo ikke voldsomt sandsynligt han bliver solgt til udlandet om et par år.

35 mio vil give en årlig omkostning på 7 mio, ud over lønnen. Det æder hårdt af råderummet. Men jeg ville tage den, en god angriber gør enorm forskel.

Jeg synes ikke, at Lind er en dyr transfer i betragtning af forholdene.

Han har:
1. Alderen med sig. Der er store muligheder for, at han kan sælges igen for det samme eller mere.
2. Præsteret godt over flere sæsoner i forskellige klubber (ikke meget døgnflue-risiko)

Man kommer ikke meget længere for 25+10 mio kr. i markedet på den slags.

Så kan det sagtens være, at AGF vælger en billigere og på papiret risikabel løsning ala Friday Etim (bliver naturligvis ikke ham specifikt), hvor det er mere uforløst eller døgnfluerisikoen er større.

I forhold til Lind ærgrer jeg mig dog ikke meget over, at det ender med FCN. Svær case for CV og fint, at man gør forsøget, men jo også i en håbefulde ende af skalaen.

Videre til en anden mand på listen.

Jeg tror desværre, at Lind var den største (selvom den var lille) mulighed for at få en angriber spillet nogenlunde ind inden vores første Europa-kampe. Jeg tvivler stærkt på, at der kommer til at ske meget på transferfronten inden VM er slut (pånær RC måske). Det er virkelig helt dødt over en bred kam. Selv hos FCK og FCM, som nok står overfor en lige så stor udskiftning som os, er der musestille.

Vi må nok bare væbne os med tålmodighed og håbe, at den nuværende trup rækker mod Lech.
🎯

Latest posts

Back