Nej jeg tænker også at det er jo ikke fordi at Bech, Serra, Borgere, Badji og Tchamche er elendige spillere. De har jo hver især nogle spidskompetencer som kan passe til forskellige kampe. Så det skal jo være markant profil man skal hente, ellers kan CV ligeså godt have is i maven til slutningen af vinduet.. men vi må se..
Så ikke så meget nyt under solen. Wahlstedt og Peacock-Farrel blev jo også valgt foran Hansen. Nu må vi se, hvordan det ser ud efter nogle kampe. Vil da være fedt, hvis Hedenstad slår til. Men mon ikke Hansen også skal få nogle kampe. Men det lå lidt i kortene, da Hedenstad blev forlænget.
Jeg tror desværre, at Lind var den største (selvom den var lille) mulighed for at få en angriber spillet nogenlunde ind inden vores første Europa-kampe. Jeg tvivler stærkt på, at der kommer til at ske meget på transferfronten inden VM er slut (pånær RC måske). Det er virkelig helt dødt over en bred kam. Selv hos FCK og FCM, som nok står overfor en lige så stor udskiftning som os, er der musestille.
Vi må nok bare væbne os med tålmodighed og håbe, at den nuværende trup rækker mod Lech.
Men hvis interessen har været reel fra AGF, så har man også været klar til at lægge de penge han bliver handlet for. Altså en transferrekord for klubben
tja. Hvis han udløser den bonus, så har han nok leveret og været pengene værd. Jeg havde gerne set ham. Men det kommer selvfølgelig an på hvem CV henter i stedet.
Spørgsmålet er helt oplagt, om han kan sælges videre. Værdi skal man nok få rigeligt af mens han er i klubben, men det virker jo ikke voldsomt sandsynligt han bliver solgt til udlandet om et par år.
35 mio vil give en årlig omkostning på 7 mio, ud over lønnen. Det æder hårdt af råderummet. Men jeg ville tage den, en god angriber gør enorm forskel.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.