Transfervindue Sommer 2026
Martin Hansen
Experienced member
Er bange for de fleste arbejdsgivere ikke ønsker at vurdere det over 4 år men ellers har du ret.
Men Yakob har også "kun" været ude i 2 år, spillet 1 år med doseret spilletid. Nu starter så år 4 og her er jeg som beskrevet før enig i, han skal spille mere, hvis en kontraktforlængelse skal komme på tale.
Jeg hører også til dem, som mener, den vigtigste egenskab for en spiller er at være til rådighed men der er også nuancer bl.a skrækskader kontra spillere som hele tiden fejler et eller andet og måske ikke evner at bide tænderne sammen.
Yakob hører ikke til sidste segment.