Kodeordet er might
Jeg forventer da heller ikke et mesterskab men mindre kan også gøre det. Til gengæld mener jeg heller ikke vi skal til helt i kulkælderen som det meste af forum var i sæsonstarten sidste år. Der er opbygget en sund kultur og den behøver ikke nødvendigs gå ud med dem der er skiftet. Der er stadig stærke kræfter tilbage og nye kræfter vil typisk træde i karakter - der kan være en risiko for, at nogen rent faktisk vokser gevaldigt med opgaven

Kan virkelig ikke se hvorfor vi skal rulle rundt på skjoldet og forvente det værste - klubben står et langt bedre sted, end den har gjort de sidste 30-40 år

Men sælger cv. 3-4-5 profiler, så bliver opgaven noget anderledes - det er bare ikke der vi er lige nu