New posts

Transfervindue Sommer 2026

  • Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 300K
En ting er jo at erstatte afløserne nummerisk - en anden ting er deres kvaliteter. Den store udskiftning kan jo også være en mulighed for at tage spillestilen i en ny retning.

Ift. Arnstad/Bech, så ser jeg helt klart Bech som den sværeste at flytte. Den måde vi spiller 10'eren er jo nærmest skræddersyet til hans spidskompetencer. Så medmindre han kan tage skridtet frem og spille en god 9'er (hvilket der vel ikke er meget der indikerer) vil det være svært at flytte ham tilbage ud på kanten e.lign.
Arnstad bør kunne spille en 8'er der går frem i halvrummet, på samme måde som nu. Bech tror jeg flyttes ... helt udenfor landets grænser, så det løser nok sig selv. Og hvos man er heldige nok til han bliver, tror jeg som de øvrige også han kan løse en højre kant.
 
Når nogen mener, at vi er parate til at skifte godt halvdelen af startopstillingen fra mesterskabssæsonen, hvordan kan vi så samtidig komme styrket ud af vinduet, øget budgettet, øge truppen nominelt og forsvare både mesterskabet og satse på CL? Det hænger overhovedet ikke sammen og er en umulighed, med mindre man hedder Komiske Ali.

Og det hele begynder om en måned 😂🤪.
 

Latest posts

Back
Top