New posts

Skadessituationen

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 146K
Last edited:
Meh ... Tingager ikke på græs i dag - og ej heller Bech og NP. De ventes iflg. Stiften dog klar fredag ligesom Arnstad, der udgik af træningen efter 30 min :/
Med mindre der kommer andet efter mediedækningen i dag, er alt bare uændret. Der kører fortsat skåneprogram på NP og Bech, og Arnstad passer man godt på. Så det mest bemærkelsesværdige var, at PM ikke var på skåne. Humøret var ret højt i dag med masser af bold- og spilkonkurrence. Men det tror da pokker.
Og som skrevet. Tingager var ikke i syne.

Jeg faldt lige over en video med Adam Daghim og Jacob Andersen som spiller lidt bold. Det ligner godt nok at Jacob er kommet sig fuldstændig ovenpå sin skade, spændende hvornår han begynder at blive udtaget igen. Træner han ikke næsten på 100% også?
Jeg tror ikke vi ser ham før til foråret. Ikke fordi han ikke ville kunne spille, men fordi man minimerer risikoen for en ny korsbåndsskade kraftigt ved at vente. Lidt ligesom Yakob trænede med for fuld kraft meget af foråret men først begyndte at spille igen her til efteråret.

Det er i hvert fald min tolkning ud fra det jeg har læst og hørt (bl.a. i Mediano), om den nyeste forskning på området.

Jeg tror ikke vi ser ham før til foråret. Ikke fordi han ikke ville kunne spille, men fordi man minimerer risikoen for en ny korsbåndsskade kraftigt ved at vente. Lidt ligesom Yakob trænede med for fuld kraft meget af foråret men først begyndte at spille igen her til efteråret.

Det er i hvert fald min tolkning ud fra det jeg har læst og hørt (bl.a. i Mediano), om den nyeste forskning på området.
Enig. Så længe både Carstensen og Beijmo er fit skal Andersen bare koncentrere sig om at blive 100% klar. Men altså, hvis han er 99% klar, så vil det da være et boost at se ham på bænken og måske få lidt minutter, hvis vi har nogle kampe hvor vi fører med et par stykker tæt på slutfløjt.

Teknisk set udelukker citatet vel ikke, at han er ude mod FCN, men det virker meget sandsynligt. Og jeg er også rigtig glad for, at vi ikke tager nogle chancer med ham.
Det er omvendt psykologi. Han blev nævnt som mulig til BIF selvom de vidste han ikke blev klar. Nu taler de muligheden ned selvom de ved han bliver klar. Eller noget :cool:

Ej. Han spillede da 5 minutter efter.

Han fik et slag på knæet. Det blødte og gjorde ondt.

Han spiller 70 minutter i pokalen
Måske lige optimistisk nok. Men tror heller ikke det er noget alvorligt. Ifølge Det Hvide Snit var han med nede og juble efter kampen og gik fra stadion sammen med sin kæreste. Så nok bare slaget og højst et lille vrid.

Last edited:
Håber du har ret - han kunne ikke støtte ordentligt på det efterfølgende. Han spillere ikke efterfølgende, selvom han var på banen - han haltede op i angrebet og stod og kiggede der.
Jeg tror vi er - langt - forbi de punkt, hvor læger sender skadet spillere på banen, fordi vi ikke kan være i undertal i 20-30 sekunder.

Ej. Han spillede da 5 minutter efter.

Han fik et slag på knæet. Det blødte og gjorde ondt.

Han spiller 70 minutter i pokalen
Vi er nok ved at være der, hvor det ville have været rart at kunne fiske en Max Power eller Brandhof op af posen til på onsdag. Men måske får vi en U19 spiller at se? Ellers kunne det have været interessant at se Callø få nogle chancer som 6'er, men han er jo hos Fremad.

Men hvis Solbakken skal spares, får vi vel Arnstad ned på en 8'er og en chance fra start til Emmery eller Jørgensen. Det virker ikke sandsynligt at bringe både NP og Yakob fra start. Det kunne vel også være en ide at afprøve en anden 9'er i den pokalkamp. Generelt må jeg sige, at jeg græder tørre tårer, hvis vi ryger tidligt ud af pokalen i år.

• Like
Reactions: MP
Håber du har ret - han kunne ikke støtte ordentligt på det efterfølgende. Han spillere ikke efterfølgende, selvom han var på banen - han haltede op i angrebet og stod og kiggede der.
Han haltede ikke op i angrebet og stod og kiggede.

Han småløb faktisk rundt og tilbød sig, men de andre spillede omkring ham - nok for at hjælpe ham. Han var med nede på midtbanen og med fremme igen, indtil han blev skiftet ud.

Jeg lagde mærke til Mølgaard ved fejringen efter gårsdagens sejr over FCN. Mølgaard stod sammen med resten af spillerne, men han kunne/ville ikke hoppe. Det var egentligt ret vildt at se, at han har så store problemer at han ikke engang kan være med til en fejring. Jeg tror vi får Andersen på banen før Mølgaard.

Latest posts

Back