New posts

Skadessituationen

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 146K
Ah, nederlag hjemme imod Sønderjyske. Det ser jeg ikke på brættet.
De kan ikke holde vores offensiv fra at score mindst to mål.
Ligaen og pokalen er to meget forskellige turneringer.
Isoleret set er det spændende, hvordan vi stiller op, hvis både HD og Ting er ude.
Det kan blive JJA's store (og sidste!) chance for at spille 90 gode minutter. Samtidig tror jeg SJE vil se deres chance i at spille med højt pres og mand/mand for at presse ham i opspillet. Hvis vi har modet til at spille ud alligevel kan det hurtigt give bagslag for dem.
Men det kræver, at Jonas holder hovedet koldt og at Jesper får barberet hjerneblødninger som dem, vi så i går, helt væk.

Ah, nederlag hjemme imod Sønderjyske. Det ser jeg ikke på brættet.
De kan ikke holde vores offensiv fra at score mindst to mål.
Ligaen og pokalen er to meget forskellige turneringer.
Det er i hvert fald en af de kampe, hvor jeg vil være mindst nervøs for at skulle spille JJA centralt. Ikke fordi de, i modsætning til f.eks. OB, Vejle og SIF har en specielt dygtig centerangriber. Så tror det er vigtigere at beholde relationerne mellem Bejimo/Carstensen og Kahl/Links ift. at dæmme op for deres relativt dygtige kanter.

Lignede Dalsgaard ikke mest en krampe i læggen?
Jeg tænkte lidt det samme, men tror det er en lille fiber. Lignede i hvert fald ikke en normal krampe, hvor lægmusklen var fuldstændigt låst og de prøvede heller ikke at strække det ud e.lign. Men kan også bare være han var klog nok til at vide, at den ville ramme ved næste spurt og derfor satte sig ned og lod sig skifte ud.

Jeg tænkte lidt det samme, men tror det er en lille fiber. Lignede i hvert fald ikke en normal krampe, hvor lægmusklen var fuldstændigt låst og de prøvede heller ikke at strække det ud e.lign. Men kan også bare være han var klog nok til at vide, at den ville ramme ved næste spurt og derfor satte sig ned og lod sig skifte ud.

Jeg tænker faktisk at han måske bare satte sig for at trække tiden.. Altså selvom man stadig godt kan være mærket.
Men JP sagde de godt vidste han ikke kunne spille 90 som jeg hørte det

Jeg tænker faktisk at han måske bare satte sig for at trække tiden.. Altså selvom man stadig godt kan være mærket.
Men JP sagde de godt vidste han ikke kunne spille 90 som jeg hørte det
Altså hvor mange spillere har vi lige man ved der ikke kan spille 90 minutter? Er det både Dalsgaard, NP, Solbakken og Yakob. Det er alligevel en slat og lettere problematisk. Håber CV er velforberedt til januar.

Altså hvor mange spillere har vi lige man ved der ikke kan spille 90 minutter? Er det både Dalsgaard, NP, Solbakken og Yakob. Det er alligevel en slat og lettere problematisk. Håber CV er velforberedt til januar.
Tror kun det er NP - sådan forstod jeg i hvert fald JPs kommentar omkring udskiftningerne i går. Yakob har spillet tæt på fuld tid de seneste to kampe og Solbakken er også i stand til det. Det samme med Dalsgaard indtil kampen i går.

Latest posts

Back